اربعین

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا شرایط حضور زائران در راهپیمایی اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره شرایط حضور زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال توضیح داد: سهمیه تخصیص یافته از سوی کشور عراق برای زائران ایرانی سهمیه بالایی نیست و خادمین و موکب داران می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های ما نشان می‌دهد بخشی از این افراد جزو اولویت‌های دریافت واکسن کرونا بوده‌اند و واکسن دریافت کرده‌اند اظهار داشت: اولویت حضور با افرادی است که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند اما در صورتی که شخصی جزو اولویت‌ها نبوده باشد نیز می‌تواند با ارائه تست پی سی آر منفی در راهپیمایی امسال حضور یابد اما اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اولویت با افرادی است که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

رئیسی افزود: بر اساس دستورالعمل ارائه شده از سوی کشور عراق همه واکسن‌های تزریق شده در ایران مورد تایید کشور عراق است و تفاوتی بین افرادی که واکسن برکت، سینوفارم، آسترازنکا و ... ترزیق کرده‌اند وجود ندارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: همچنین افرادی که واکسن کرونا تزریق کرده‌اند نیز برای حضور در راهپیمایی باید تست پی سی آر منفی همراه داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    3 11
    جنایت است پیاده روی ...البته برای کسی که نامه میزند واکسن وارد نکنید بعد خود وارد میکند....یک دروغگوی جانی و قاتل مردم ایران است
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      0 1
      ساده
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    تست سی پی آر دیگه چیه؟هرکس میخاد بره ولی موقع برگشت اگه تست کرونا بده و مثبت باشه راهش ندین بیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس