کد خبر 1270125
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
ترافیک سنگین در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: در محور چالوس - کرج حدفاصل مرزن آباد تا پل دزدبن، محدوده هزارچم، حدفاصل پل زنگوله تا نسا و آدران تا بیلقان ترافیک سنگین گزارش شد

به گزارش مشرق، طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت ترافیک محورهای برون شهری، در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده های پلور و سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک، وانا و حدفاصل رینه تا آب اسک نیز ترافیک سنگین است.

بر اساس این گزارش،  در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده شهر دماوند،  در آزادراه پردیس - تهران محدوده شهر جاجرود و  محور قدیم بومهن - تهران محدوده پلیس راه جاجرود نیز ترافیک سنگین است.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه ها تردد در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

گزارش این مرکز از آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و حدفاصل محمدشهر تا پل فردیسو نیز ترافیک سنگین در محور فشم - تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک جکایت دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    تهرانی ها با سیخ و شلوارک
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    شما دیگه علاج ندارید بهتر ه چیزی درمورد شما بیماران روانی لا علاج نگیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس