کد خبر 1270061
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
سود سهام عدالت نمایه

سهام عدالت در هفته گذشته به دلیل کاهش قیمت نمادهای شاخص‌ساز و بزرگ، با کاهش ارزش مواجه شده است.

به گزارش مشرق، سهام عدالت که در حال حاضر به یکی از مباحث جدی در عرصه تصمیم گیری در کشور تبدیل شده است، در هفته گذشته با کاهش ارزش مواجه شد.

در هفته گذشته ارزش سهام عدالت با کاهش ۰.۱۳ درصدی مواجه شد. این مساله در حالی رخ داده است که شاخص کل بورس در هفته گذشته رشد ۰.۴ درصدی و شاخص کل هموزن بورس با رشد ۲.۳۶ درصدی را ثبت کرده است.

علت کاهش سهام عدالت در هفته دوم شهریور را می توان به نوع سبد سهام عدالت مرتبط دانست. سبد سهام عدالت در حال حاضر از نمادهای بزرگ و شاخص ساز بازار سرمایه تشکیل شده است. این نمادها در هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شدند. همین مساله بر روی سهام عدالت نیز تاثیر گذاشته است.

از دیگر سو، با پیگیری های انجام شده، افرادی که از دریافت سهام عدالت باز مانده اند، در ماه های آینده باید منتظر تصمیم دولت و مجلس جهت واگذاری سهام عدالت به آنها باشند.

سهام عدالت شما چقدر می ارزد؟

سهام عدالت در هفته گذشته از ۲۰ هزار تومان تا ۴۸ هزار ۹۰۰ تومان کاهش داشته است. سهام عدالت که در برگه های ۴۰۹، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی و ۱ میلیون تومانی به افراد واگذار شده است، در حال حاضر مطابق با جدول زیر قیمت گذاری شده است.

سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟

سهام عدالت به دلیل در برگیری حدود ۴۹ میلیون نفر به یکی از موضوعات مهم تبدیل شده است. در صورتی که طرح مجلس در زمینه واگذاری سهام عدالت به جاماندگان اجرایی شود، تعداد این افراد نیز بیشتر خواهد شد.

افراد در حال حاضر می توانند ۶۰ درصد ارزش سهام عدالت خود را به فروش برسانند. البته فروش سهام عدالت در حال حاضر متوقف شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    پیشنهاد میگردد به جای جاماندگان فقط و فقط به بیکاران و جوانان تازه ازدواج کرده بیکار و فقرا داده شود . همچنین ارزششش باید به بیش از 100 میلیون توامن برای هر نفر برسه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس