کد خبر 1270029
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹

آیفون های تصویری امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و پیشرفت تکنولوژی به یکی از کالا های ضرروی تبدیل شده است به همین دلیل انتخاب آیفون تصویری مناسب از لحاظ قیمت ، قابلیت ، زیبایی و کیفیت ساخت نیاز به بررسی دارد .  ممکن است در هنگام خرید آیفون تصویری با انبوهی از برند های متفاوت مواجه شوید و ندانید کدام یک را انتخاب کنید . سیماران یکی از برند های محبوب و برتر در زمینه درب بازکن های تصویری می باشد که علاوه بر کیفیت و قابلیت های مناسب از قیمت مناسبی هم برخوردار است . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با قیمت آیفون تصویری سیماران و همچنین قابلیت های درب باز تصویری سیماران بیشتر آشنا شوید .

آشنایی با کمپانی سیماران

قیمت آیفون تصویری سیماران

شرکت سیماران در سال 1350 آغاز به کار کرد . در واقع این کمپانی اولین تولید کننده لوازم آنتن مرکزی، دزدگیر اماکن، درب بازکن صوتی و تصویری، یو پی اس، درب‌های اتوماتیک، سیستم‌های اعلام حریق، روشنایی و دوربین‌های مدار بسته در ایران می باشد .

شرکت سیماران جز شرکت های بزرگ و موفق در زمینه تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد . از جمله محصولات تولیدی محبوب این کمپانی، آیفون تصویری سیماران می باشد که از قابلیت و امکانات ویژه ای ساخته شده است . درب بازکن های سیماران جز محصولات پر طرفدار و با کیفیت می باشد و شرکت سیماران علاوه بر تولید آیفون های تصویری در زمینه جک های پارکینگی ، دوربین های مدار بسته و دزدگیر های اماکن هم به خوبی عمل کرده است و توانسته در بازار جایگاه ویژه ای بدست آورد .

درب بازکن های تولیدی کمپانی سیماران از ظاهر زیبایی برخوردار هستند و پاسخگوی تمام نیاز های کاربران می باشند . محصولات تولیدی شرکت سیماران از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و توانسته رقیب جدی برای آیفون های تصویری خارجی شود . محصولات این کمپانی دارای گارانتی می باشد و به طور معمول آیفون های تصویری سیماران دارای سی ماه گارانتی می باشد . برای مشاهده قیمت آیفون تصویری سیماران می توانید به سایت سها ای شاپ مراجعه کنید .

انواع آیفون تصویری

آیفون های تصویری دو نوع رنگی و سیاه و سفید می باشد به طور کلی آیفون های تصویری به سه دسته تقسیم می شود.

آیفون تصویری با حافظه داخلی

آیفون تصویری با اتصال به مموری

آیفون تصویری با اتصال به ماژول حافظه

قیمت آیفون تصویری سیماران

تنوع آیفون تصویری سیماران

تنوع مدل در درب بازکن های تصویری سیماران باعث شده است که خریداران با هر بودجه ای که دارند می توانند مدل دلخواه خود را انتخاب کنند. در واقع یکی از عواملی که باعث شده تا قیمت آیفون تصویری سیماران مناسب باشد، تنوع محصولات سیماران می باشد.

قابلیت و امکانات

یکی دیگر از عوامل این که قیمت آیفون تصویری مناسب می باشد ، قابلیت و امکانات گوناگونی است که در هر درب بازکن تصویری موجود است و خریدارن می توانند مدل و امکانات مورد نیاز خود را انتخاب کنند . مانتیور درب بازکن تصویری سیماران دارای مدل های حافظه دار و بدون حافظه می باشد . پشتیبانی از ارتباط بین واحد ها و ارتباط با واحد نگهبانی ، صفحه نمایش لمسی و دکمه های لمسی ، قابلیت باز کردن جک پارکینگی و موارد دیگر از قابلیت های درب بازکن تصویری سیماران می باشد .

ویژگی های تاثیرگذار بر قیمت آیفون تصویری سیماران

قیمت آیفون تصویری سیماران

قیمت آیفون تصویری سیماران بسیار مناسب است و باعث شده استا تا هر خریداری با هر بودجه ای بتواند آیفون تصویری سیماران را خریداری کند . موارد زیر از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت آیفون تصویری سیماران می باشد .

امنیت بسیار بالا برای شما با قابلیت عکس و فیلم شخص پشت درب ورودی ساختمان

وجود صفحه نمایش لمسی ، دکمه های لمسی ، وضوح تصویر بالا

قابلیت ارتباط بین واحد ها و برخورداری از قابلیت پشتیبانی از اینترکام

پشتیبانی از Wifi برای اتصال آیفون تصویری موبایل

قابلیت برقراری تماس تصویری از طریق موبایل شما با شخص پشت درب ورودی ساختمان

قابلیت باز کردن درب ورودی از طریق درب اتوماتیک

معرفی انواع محصولات آیفون تصویری سیماران

درب بازکن های تصویری سیماران دارای صفحه نمایشگر 3.5 اینچ تا 7 اینچ می باشد. در واقع سیماران دارای راهکارهای متنوع برای انجام پروژه های کوچک و بزرگ می باشد از جمله اجرای کدینگ برای مجتمع های مسکونی با تعداد بالا و قابلیت یک پنل با 50 زنگ برای مجتمع مسکونی، برای جلوگیری از نصب 3 پنل در ورودی ساختمان ارتباط داخلی ساختمان و باز کردن درب ورودی به وسیله کارت تگ، جا سوئیچی و رمز برای هر واحد مجزا می باشد .

کلام آخر

سیماران از برند های محبوب می باشد که در تولید محصولات و سیستم های امنیتی موفق عمل کرده است . قیمت آیفون تصویری از برند های آیفون تصویری سوزوکی ، سیماران و تکنما بسیار مناسب می باشد و برای همه خریداران با هر بودجه ای مناسب خواهد بود . برای خرید می توانید به سها ای شاپ مراجعه کنید .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس