کد خبر 1269988
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: چند هفته قبل، روزانه  پانصد تا ششصد هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق می شد و حتی چند روزی، روند کاهشی پیدا کرد و موجب تشکیل صف و نارضایتی شد.

این اتفاق، با شش روز تعطیلاتی که دولت روحانی بدون منع سفر اعلام کرد و موجب افزایش ابتلا ها و فوتی ها گردید، مقارن شد. بنابراین فرصتی بود تا برخی نشریات و سایت ها و کانال ها، مردم را با موجی از یاس آفرینی و عصبانی کردن، بمباران کنند.

حالا اما به همت دولت جدید و  پیگیری های انجام شده، میزان واکسیناسیون روزانه تقریبا دو برابر شده و به  بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز رسیده است.

اینجا موقعیت راستی آزمایی و انصاف سنجی است. انتظار این بود که رسانه های مذکور، در کنار آن فضا سازی منفی و یاس آفرین، این خبر مثبت و امیدوار کننده را ضریب بدهند. اما نکردند و نشان دادند غرض شان، نه دلسوزی مردم، بلکه امید سوزی کینه توزانه است. همان که مطلوب دشمن است.

هر گاه یادتان رفت که برخی فعالان رسانه ای در موضوع کرونا، فقط دنبال انتقام کشی و ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند، حتما این اعترافات اکبر گنجی فعال رسانه ای اصلاح طلب را بازخوانی کنید که اسفند دو سال قبل، در آغاز فراگیری کرونا نوشت:

«ما کارمندان دولت‌های راست افراطی، از طریق کروناهراسی، ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم. وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... گمان باطل نکنید که ما مخالف سیاسی و... هستیم؛ نه، ما فقط کارمند پروپاگاندای دولت‌ های راست افراطی هستیم. ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌ های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم انجام دهیم».


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    19 3
    اين روش هشت ساله حضرات در دوران دولتهاي نهم و دهم بود كه ثمره اش به قدرت رسيدن دوباره شان بود!!اميدوارم دولت اقاي رييسي را تنها نگذاريد چون اين قبيله قدرت طلب بي كار نمينشيند
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      8 2
      دولت های یازدهم و دوازدهم ، آدرس اشتباهی نده
  • سلام IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 6
    کل واکسن ها را انبار کردید
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      3 1
      میخوای کلش رو به تو و خانوادت بزنن
  • US ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    14 1
    پس با این اعترافات اکبر گنجی فعال رسانه ای اصلاح طلب مشخص شد که اصلاح طلبهای خارج نشین با مسئولین اصلاح طلب داخلی هدف مشترکشان بالا بردن عمدی تلفات کرونا برای ایجاد نارضایتی در مردم بوده است. طبق نظر عباس عبدی ، اصلاح طلبان برای زنده کردن برجام ، مردم بیگناه را بکشتن داده اند. عباس عبدی در ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ :" روحانی به خاطر زنده کردن برجام با کرونا سفت و سخت برخورد نمی کند!" اصلاح طلب = قاتل مردم ایران
  • US ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    8 3
    مسئول اصلاح طلب = قاتل مردم ایران حجت الاسلام نبویان، نماینده مجلس:اکثریت اعضای ستاد کرونا گفتند سفرهای نوروزی را ممنوع کنید اما روحانی نگذاشت.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    10 3
    خداییش در زمینه واردات واکسن خوب کار کرده دولت جدید
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 1
    الف. گ. : ما کارمند رسمی ‌بخش پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، جانسون، نتانیاهو و سعودی هستیم. وظیفه ما وحشت‌افکنی است تا با فروپاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم... .... ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم. کاری را که شدیدترین تحریم‌ های تاریخ نتوانست با ایران انجام دهد، ما موظفیم انجام دهیم.
  • DE ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 1
    درود خدا بردولت اقای رئیسی. افرین به مردانگی و صداقتون که واقعا برای مردم ، بی ادعا زحمت می کشند. اصلاحاتچی ها ، ایا بهتر نیست به غار تنهایی خود برن و از اقای رئیسی درس عبرت بگیرن. بجای هوچی گری و شلوغ بازی بچگانه ، رویه های بچگانه شکست خورده، بیان مثل اقای رئیسی فروتنانه به مردم ایران خدمت کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس