کد خبر 1269933
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
خبر خوب درباره روند واکسیناسیون فرهنگیان

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان و طلاب فعال شده است.

به گزارش مشرق، علی شریفی زارچی گفت: دانشجویان زیر مجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

او با اشاره به این‌که دانشجویان و طلاب برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند، گفت: این امکان فراهم شده است تا دانشجویان و طلاب بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

سرپرست مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت تاکید کرد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم و وزارت بهداشت یا دانشگاه آزاد، اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 1
    فکری هم به حال سربازان کنید
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    2 3
    تا دکترا خوندم تو دانشگاههای معتبر دولتی سراسدی. همکلاس دوره راهنماییم که تنبل ترین فرد کلاس بود رفت حوزه بسیار پولدارتر از منه و موفق تر
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 2
      نمی دانم دوست شما معمم شده یا نه اما دوستان من که به حوزه رفتند الان در بدترین شرایط اقتصادی زندگی می کنند.
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 1
      اره راست میگی!
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      4 1
      من خودم طلبه ام. سطح چهار دارم و بیکارم. به راحتی می تونم تو عرصه های تخصصی هر یکی دو ماه پایان نامه بنویسم بفروشم ولی این کار با مرام و منشم جور در نمیاد. سطح علمی ام در این حده ولی بیکار. خیلی از هم کلاسی های معمولی دوران راهنمایی و دبیرستان من هم دانشگاه رفتند و شاغل شدند. لطفاً به جامعه حوزوی بی احترامی نکنید.
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 0
      بسم الله الرحمن الرحیم. یک علت موفقیت علمی، انتخاب رشته درست است که دوستت داشته و شاید تو نداشتی. تلاش در دوران تحصیل، علت دوم موفقیت علمیست. توقع داشتید دوستتان به خاطر دوران کودکی و مدرسه، تا آخر عمر تنبل بماند؟! سوم، ورود به بازار کار است که ربطی به مدت تحصیل زیاد ندارد. چهارم، انگیزه است. طلاب، از ابتدا علاقه به علوم دینی دارند و علت ورود زودهنگام به حوزه همین است. توان طلاب و همه محصلان را باید در رشته خودشان سنجید، نه در مدرسه. پنجم تصمیم‌گیری درست است. طبق ادعای تو، هیچ صحبتی در مورد تصمیمات وی و تصمیمات تو که منجر به توفیق ایشان و شکست تو شده نیست. برکتی که خدای حکیم، به زندگی برخی عنایت می‌فرماید و به برخی خیر چه برای آزمایش و چه مجازات، عامل دیگریست که همه عوامل قبلی ناشی از آن است و به آن توجه نکردی. این که سرمایه ایشان از محل ارث، هدیه مشتاقان طلاب، مشاغلی مثل قضاوت و وکالت و ... بوده یا نه هم اشاره نکردی‌. هر کدام از موارد فوق، عاملی برای توفیق یک طلبه با انگیزه کوشای اهل کار و با تصمیمات درست مالی در مقابل فردی دیگر است، با فرض صحت ادعایت. همه این‌ها به کنار؛ تحصیل در علوم دینی و سایر علوم، متناسب با نیاز جامعه برای خدمت به دین خدا، یک ضرورت است. خواه دوستتان درست‌کار باشد یا نباشد. از این قصه‌بافی‌ها که کلام شیطان است، بی‌نیازی به تحصیلات دینی بر نمی‌آید.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    3 4
    به طلاب فایزر بزنید
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 2
      طلاب که عاشق ایران و محصول ایرانی‌اند. به غرب‌گداها فایزر و آسترازنکا می‌زنن که زودتر برن پیش رفقاشون جهنم.
  • AT ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    4 1
    رییسی مواظب باشد. رفتارهای وزیر علوم و وزیر بهداشت بسیار جای تامل دارد. اگر خدای نکرده اولین دانشجوی کرونایی در دانشگاه پیدا شد، کنترل دانشگاهها غیر ممکن می شود. مخصوصا برای توطئه ای که همه می دانیم حزب منحله مشارکت چیده است. دانشگاهها دوسال محازی بوده است. یکسال و حداقل یک ترم دیگر هم تا پایان فرونشستن وحشت کرونا مجازی بماند اشکالی پیش نمی آید. اما اگر خدای نکرده فتنه جدیدی از دانشگاه راه افتاد، آن وقت رییسی معنی هشدارهای دلسوزان در مورد وزاری انتخابی بهداشت و علوم را خواهد فهمید.
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 1
      کاملا مامردم عادی هم میفهمیم وزیر بهداشت اصلا به کابینه رییسی نمیخوره . ولی مگه وزیر علومم مشکل داره ؟!
    • GB ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      2 0
      فعلا که وزیر علوم دنباله رو محض وزیر بهداشت شده است. ضمنا من باور نمی کنم کسی در سال سی تا مقاله بتواند بدهد. الا اینکه سوپر من باشد. همین ملاک صلاحیت ایشان برای وزارت بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس