به گزارش مشرق، روز گذشته چارلز میشل، رئیس شورای اروپایی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور در مورد موضوعات منطقه‌ای و پرونده هسته‌ای گفتگو کردند. میشل در توئیتی در این باره نوشته است که ایران و اتحادیه اروپا در موضوعات منطقه‌ای و جهانی از جمله افغانستان، منافع مشترک دارند و اشاره کرده ایران به عنوان همسایه افغانستان نقش تاریخی مهمی در میزبانی از افغانستانی‌ها داشته است.

میشل در زمینه مذاکرات هسته‌ای نیز گفته است اتحادیه اروپا با همه طرف‌ها و با آمریکا کار خواهد کرد تا مطمئن شود که توافق به صورت کامل اجرایی می‌شود. او در پایان نوشته است که «بیایید این پنجره دیپلماتیک را که فرصتی برای امنیت بهتر منطقه‌ای است دریابیم.»

تاکید چارلز میشل بر منافع مشترک ایران و اروپا در مسائل منطقه‌ای و جهانی

تاکید چارلز میشل بر منافع مشترک ایران و اروپا در مسائل منطقه‌ای و جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 2
    اگه اروپا و آمریکا ، منافع خودشون رو به منافع صهیون های یهودی ترجیح بدهند، با ایران دائما در صلح و رفاقت خواهند بود. اما مثلا سران یهودی صهیونیست انگلیس(ملکه و ...) ممکن است منافع مردمشان را، که اکثرا اکثرا غیریهودصهوین اند، ترجیح دهند بر منافع خودشان؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    منافع مشترک ...! ایران کاتالیزور برای بهره برداری اروپا از غرب آسیا نمیشه. چیزی که خودمون داریم رو نمیخوایم داخل سینی تزئین و برامون پیش کش کنی!
  • FR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    0 0
    بازم بود اینهمه خباثت بخرج دهید که عاقبت به این نتیجه برسید که پنجره به ایران تنها امید به روشنایی ست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس