کد خبر 1269660
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
فریادشیران: بازیکن بی‌تعصب در استقلال جایی ندارد

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: بازیکنی که به استقلال و هوادارانش تعصبی نداشته باشد، جایگاهی در این تیم ندارد.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران با اشاره به در پیش بودن دیدار استقلال مقابل الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال در بهترین شرایط است و تمرینات خوبی را برای بازی حساس مقابل نماینده عربستان برگزار می‌کند.

وی افزود: باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات تلاش کرد فهرست نفرات مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کند و در این راه تا حد زیادی موفق عمل کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: «لوسیانو پریرا» مهاجم برزیلی فولاد، تنها بازیکنی از فهرست سرمربی استقلال بود که با وی قرارداد امضا نشد. همه مجموعه و ارکان باشگاه استقلال نهایت تلاش خود را به کار بردند تا امکانات و بستر لازم را برای کامیابی و موفقیت این تیم در بازی‌های پیش رو فراهم کنند.

فریاد شیران در خصوص فسخ قرارداد «رشید مظاهری» تصریح کرد: او با احساسات و عواطف هواداران استقلال بازی کرد و دنبال منافع مالی خود بود. کسی که به استقلال و هوادارانش تعصبی ندارد جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. این دروازه‌بان، پیراهنی را می‌پوشید که زمانی بر تن مرحوم ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال بود و وقتی این پیراهن را در اختیار دارید باید ذره‌ای از معرفت حجازی را داشته باشید.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های باشگاه استقلال زیر نظر «احمد مددی» مدیرعامل باشگاه دنبال می‌شود و در صورتیکه تست کرونای او منفی باشد به اردوی استقلال در امارات اضافه خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در پایان گفت: بازی حساسی با الهلال عربستان در پیش داریم، مسابقه‌ای که اهمیت فراوانی دارد و امیدواریم بتوانیم به سلامت از آن عبور کرده و راهی مرحله بعد شویم. به توانایی‌های مربیان و بازیکنان استقلال ایمان داریم و آنها می‌توانند با دعای خیر هواداران استقلال، روز خوب و خاطره‌انگیزی را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 1
    جمع کنید شرافتا، کجای دنیا تعصب معصب میکنه، خودت هم تعصب به تیم نداری، بازیکانیی جذب کنید که توانایی لازم رو داشته باشن و حاشیه نداشته باشن، در آخر تعصب هم داشتن که چه بهتر، از تعصب مهمتر تعهد هستش.
  • کامران IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 3
    اصلا بازیکن متعصب پیدا میشه؟ چه تو استقلال چه تو لنگ یا هر جای دیگه؟ بازیکنان امروزه پول پرست شده اند
    • فس فس دسته سومی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 3
      فس فس دسته سومی را با ارتش قدرتمند سرخ مقایسه نکن.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    الگوی تعصب فقط رشید مظاهری مثل اسپند دون می چرخه، اصفهان، تبریز، تیم کیسه خخخخ
  • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 0
    لطفا دیگه تعصب رو برای فوتبال یا هر جای دیگه بکار نبرید تعصب یعنی چی؟ قرارداد وقتی امضائ بشه یعنی یک شخص حقیقی یا حقوقی موظف به انجام تعهداتش هست یعنی طرفین با در نظر گرفتن منافعشون میرن زیر بار مسئولیت یک طرفی وقتی ننفعتی نداشته باشه نمیکنه ،همین آقای حجازی که برای تحریک هوادارنتون میگید اسطوره اسطوره خدابیامرز برا درمان بیماریش محتاج بود کدومتون چه باشگاه چه هوادارانتون بهش کمک کردید،؟؟ بی معرفتها اخرش حسین هدایتی به دادش رسید اون موقع که با مظاهری قرارداد میبستید درست و محکم قرارداد میبستید که نتونه فسخ کنه
  • امیرمختار IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    خداوکیلی شماهارو از کجا پیدا کردن و اوردن استقلال اقای سلطانی فر خداوکیلی این اقایانی که منصوب کردن طی چند سال اصلا چه روزمه ی ورزشی یا مدیریتی دارن فوتبالی نه ورزشی اصلا خداوکیلی دمت گرم اقای دایی که گفتین اقای مددی چیکاره بودن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس