کد خبر 1269629
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
پاکستان: عوامل حمله تروریستی به کویته و گوادر از افغانستان آمده بودند

وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد اسلام‌آباد همچنان به «رصد وضعیت و تحولات افغانستان» ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه پاکستان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که اسلام آباد پس از اعلام دولت موقت از سوی طالبان در افغانستان همچنان تحولات درحال تغییر در این کشور را از نزدیک دنبال می‌کند.

در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است: «ما اعلام تشکیل یک چارچوپ سیاسی موقت در افغانستان را که به الزامات یک ساختار حکومتی برای پاسخگویی به نیازهای فوری مردم افغانستان می‌پردازد، مشاهده کرده‌ایم».

در این بیانیه تاکید شده است: «امیدواریم تشکیلات سیاسی جدید بر تلاش‌های هماهنگ برای امنیت، ثبات و صلح افغانستان و همچنین بر اساس نیازهای بشردوستانه و توسعه‌ای مردم افغانستان نظارت کند».

در این بیانیه با اشاره به اینکه «پاکستان همچنان به رصد وضعیت و تحولات افغانستان» ادامه می‌دهد، بر «تعهد خود به یک افغانستان صلح آمیز، با ثبات، مستقل و مرفه» تاکید شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • تندیس IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    پاکستان خودش یه طرف موضوع قدرت گرفتن طالبانه و در واقع جریان به قدرت رسیدن طالبان رو مدیریت میکنه ! پر واضحه که شما موضوعات افغانستان طالبانی را از نزدیک رصد می کنید چون خودتون وسط میدون هستید .
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 1
    اسلام آباد پاکستان صاحب کل افغانستان شد تبریک به افاغنه محترم !
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    افغانستان بعد از این زیر مجموعه کشور پاکستان شد ، مدارس و مساجد وهابی و تولیدات تکفیری در افغانستان از برنامه های اصلی دولت اسلام آباد پاکستان خواهد بود ، دولت و مسئولین محترم باید همچون ترکیه تمام نقاط مهم و حساس مرزی با افغانستان را دیوارکشی و حصار کشی و تحت کنترل کامل بگیرند در غیر اینصورت انتحاری ها تکفیری ها باعث نا امنی شهرهای مرزی و حتی شهرهای بزرگ ایران خواهند شد مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ که چنین نسخه ای برای افغانستان و منطقه پیچید !!!
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 0
    بنظر آژانس زیادی نزدیک اخبار افغانستان را با خون افاغنه مینویسند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس