به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: ‏امروز ۱۷‌شهریور سالگرد کشتار مردم به دست پهلویه؛ آقای براندازی که به جمهوری‌اسلامی میگی قاتل، خوب نگاه‌کن؛

ممدرضا اگه الان بود یه نفرتونو زنده نمیذاشت!

آقای برانداز؛ اگر محمدرضاشاه الان بود شماها رو زنده نمی‌گذاشت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    28 16
    باز به اون حقیر دست نشانده گفتین شاه؟!
    • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      4 38
      جاوید شاه
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 2
      منظورش شاه لوله بود
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    24 10
    قطعا مخالفان رو زنده نمی ذاشت ولی قطعا دلار هم ۷۰ تومن بود
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      12 7
      اینکه چیزی نیست. اگه رضا مشنگه بیاد دلار میشه 2000 تومن و گوشت کیلویی 20 هزارتومن. با یه فرق کوچولو! آمریکایی ها میگن قبل از انقلاب که جمعیت تون یک سوم الان بود روزی 6 ملیون بشکه نفتتون رو می بردیم حالا باید روزی 18 میلیون بشکه نفت به ما بدین!
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      24 7
      منظورت هفتاد هزار تومنه یا هفتاد تومن؟ اگه دومیه یه سوال دارم اگه مردم تو رفاه بودن، مشکل اقتصادی نداشتند، همه چی آروم بود همه خوشحال بودند چرا انقلاب کردند؟ خوشی ته دلشون زده بود؟ تاریخ که نمی خونید، تورم و گرانی بی ارزشی پول ملی در دهه پنجاه به خصوص را که نمی دانید که به صورت عجیبی خود شاه در مجلس آمار افزایش چند صد درصدی خیلی از اقلام را ارایه کرد، از بزرگترهاتون هم که نمی پرسید وضعیت شون چطور بوده؟ از کجا به کجا رسیدند؟ حداقل یه مقدار تحلیل داشته باشید. مردم از سر شادی که چندین هزار شهید ندادند و انقلاب نکردند.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      7 9
      رضا که مشنگ هست ولی 6 یا 18 میلیون بشکه برای ما مردم عادی چه فرقی میکنه؟ واسه 45 تومنش مصیبت عظما میگرقتند!
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    7 8
    مهم اینه که مردم آزاده آزاد باشن بقیش مهم نیس
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    19 14
    چون ایشون می کشت کار شما رو توجیه می کنه؟!
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      11 9
      جان؟ حالت خوبه؟
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      6 15
      منظورت کدوم کاره؟؟! تریبون دادن به اراذلی مثل عبدی و... و کاری به کارشون نداشتن؟؟!
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    18 2
    لطفا ی آمار درست بدین...تعداد شهدای ۱۷ شهریور چند نفر بودند
    • FR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      24 3
      آمار خود بنیاد شهید زیر 90 نفره
    • رضا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      از چند صد نفر تا چند هزار نفر گفته اند
  • یکی از منتظران محاکمه IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    3 3
    این رضا که مشنگ هست! ولی 6 یا 18 میلیون غارت بشکه نفت برای ما مردم عادی چه فرقی میکنه؟! واسه حق السهم 45 تومنیش مصیبت عظما میگرفتند! خوردن و رفتن و آب از آب هم تکان نخورد!
  • RO ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    13 3
    نه از شاه خیر دیدیم نه از شیخ
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 18
    طوری حرف میزنین که انگار یادمون رفته سعید قاسمی چی میگفت؟ انگار الان مردم توی گل و بلبل زندگی میکنن!یه سر برو بازار ببین چی میبینی؟!!!!!!!
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 9
    جناب حاتمی میدان ژاله را پدران فلسطینی ات به خاک وخون کشیدند نه سربازان شاه،شاه حتی ضارب به خودش را عفو کرد،بر خلاف خمینی که حتی برای کسی که احتمال می داد برعلیه اش قیام کند حکم تیر دادوبه جوخه اعدام سپرد. آقای حاتمی دورانی نیست که بشود با ماست مالی کردن حقایق را وارونه جلوه داد
    • ایران IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      30 2
      جناب 11:56، واقعآ با خواندن کامنت شما با این طرز فکر عجیب و غریب به حال کشورم افسوس خوردم که یعنی واقعآ ما مردم با امثال شما شدیم 85 میلیون... آخه این چه فکر جاهلانه و احمقانه ای هست که شما دارید ناسلامتی توی قرن 21 زندگی میکنید! کمی واقع بین باشید و مطالعه خودتون رو بالا ببرید و اجازه ندید تعصبات کورکورانه به شاه شما رو از واقعیات تاریخ و گذشته کشورتون باز دارد... اونوقت شما از وارونه نمایی میگی!!!!
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 7
    بدبخت اون به درک واصل شد شماها که سفره انقلاب براتون همه چی داشت از پول تا سفر خارجی و ویلای لواسان شماها اینقدر ازخون شهدا هزینه نکنید
  • پژمان IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 14
    به هر حال پهلوی هرچه بود بعد از انقلاب و با گذشت 42 سال هنوز پروژه های همون زمان رو نتونستیم به اتمام برسونیم.حکومتهای ملی گرا در هر صوررت عملکرد بهتری در زمینه توسعه کشور دارند ولی حکومتهای ایدولوژیک یا مکتبی دنبال اهداف خود هستند و از منابع اون کشور به عنوان اسبی که اونها رو به جلو می بره استفاده میکنند. می دونم هموز کشورمون به درجه ای نرسیده که این رو چاپ کنی ولی اگه کردی بدان که به عنوان مسلمان ایرانی یک گام در جهت رشد جامعهمون برداشتی
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    6 14
    کشتار اعتراضات آبان چند نفر بودن
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 2
      جناب 14:39، متآسفانه در آبان ماه مدنظر شما حدود دویست و اندی جان خودشون رو از دست دادند که باید از هم تفکیک شوند چون هم از ماموران پلیس و هم ماموران سپا و بسیج و هم از مردم عزیز بودن که توسط آشوبگران مسلح جان خودشون رو از دست دادند و تعدادی هم از آشوبگران مسلح بودن که در مقابله مآموران با آنها جانشون رو از دست دادند، ضمن آنکه مردم معترض به افزایش قیمت بنزین صف خودشون رو از آشوبگران مسلح که از اعتراض مردم سواستفاده کردن جدا کرده بودن، ضمنآ این رو همیشه بیاد داشته باشیم که شهروندان و مردم هیچ وقت سلاح به دست نیستند اما معاندانی مسلح و مخالف همیشه هستند که از تجمع های اعتراضی مردم سواستفاده میکنند و ضمن هدف قرار دادن ماموران حکومتی، مردم را نیز هدف قرار میدهند تا اوضاع را ملتهب تر کنند و کشته شدگان مردمی را به حکومت نسبت دهند. البته این ترفند کثیفشان در آینده هم متاسفانه ادامه خواهد داشت.
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    5 22
    تموم کشتار ۱۵ ساله رژیم قبل یه طرف کشتار آبان ۹۷ یه طرف
    • داریوش IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 2
      جناب 16:53، یکمی مطالعه و اندیشیدن بد نیست، بهتر از تعصب کور به خاندان پهلویست که انسان رو از حقیقت دور میکنه و باعث قضاوتهای ناحق میشه، چند نکته را به شما یادآوری میکنم، 1- در اون دوران پانزده ساله پهلوی که گفتید هزاران نفر از مردم این سرزمین در جای جای این کشور قتل عام شدن حالا چه در تظاهرات ها یا در مخفیگاه ها و به طور سری که آمار دقیقی از اون هزاران کشته زمان شاه در دست نیست فقط یک نمونه کوچکش کشتار 17 شهریور هست که از زمین و هوا با بالگرد مردم را در میدان ژاله به رگبار بستن 2-اون آبان 98 بود نه 97 که البته اعتراض مردم بخاطر بی تدبیری دولت برای افزایش بی سروصدای قیمت بنزین برحق بود اما متاسفانه بازهم مخالفین و معاندین از جو به وجود آمده سواستفاده کرده و مسلحانه به صفوف مردم نفوذ کرده و در اون ولوشو هم مردم را هدف قرار میدادن هم مامورین را تا در نهایت وانمود کنند که حکومت داره مردم را میکشه و به اهداف کثیف خودشون برسنند 3- هر چند در چنین اوضایی مردم شریف و نجیب خط خودشون رو از آشوبگران مسلح جدا کردن اما بازهم تعدادی از هموطنان و ماموران قربانی این جو ملتهب شدن 4- بهرحال در کجای دنیا در برابر افراد مسلح که آشوب بپا میکنند و آتش به روی پلیس و مردم عادی میکشند سکوت و مدارا میشود که در ایران بشود و البته در چنین حالتی هم از پلیس و آشوبگران و هم متاسفانه از مردم تعدادی قربانی میشوند 5- به هر حال در تظاهرات های مسالمت آمیز پانزده ساله مردم در زمان شاه که سلاحی به دست نداشتند و مظلومانه به خاک و خون کشیده میشدند و الان با آشوب های افراد سلاح بدست که هر از گاهی از تجمع های مردمی سواستفاده کرده و در سالهای گذشته باعث هرج و مرج در کشور میشدند تا به اهداف ضدانقلابی خودشون برسن باید فرق قاءل شد چون فرق از زمین هست تا آسمون، هر چند که در آبان 98 متاسفانه حدود دویست و اندی نفر از مردم و مامورین بدست آشوبگران مسلح و در مقابل هم از معاندین مسلح به دست ماموران برقراری امنیت جان خودشون رواز دست دادند اما باید بدونیم که درهیچ کجای دنیاهیچ حکومتی در برابرافراد مسلح که سلاح بر روی حکومت و مردم میکشند سکوت نخواهند کرد.
  • الم IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    کیهان برای رد گمی با نام داریوش وارد شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس