کد خبر 1268412
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
احتمال بازگشت معروف، موسوی و غفور به تیم ملی والیبال/ کارخانه: به روح و اندیشه جدید نیاز بود

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه جوانگرایی برای این تیم ضروری بود، گفت: تیم ملی به روح، فکر و اندیشه جدید نیاز داشت و این برنامه در حال اجراست.

به گزارش مشرق، مصطفی کارخانه در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی والیبال که صبح امروز (دوشنبه) در سالن فدراسیون برگزار شد، افزود: در ابتدا از اینکه والیبال را حمایت و همراهی می‌کنید، تشکر می‌کنم. والیبال در شرایط خاصی قرار دارد و در دو تورنمنت مهم نتیجه که باید می‌گرفت، به دست نیاورده است.

وی با بیان اینکه والیبال ایران باید به جایگاه اصلی خود برگردد، تیم اول آسیا شود و نماینده شایسته از آسیا در رویدادهای مهم جهان مانند المپیک، لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان باشد، گفت: والیبال ایران امکانات خوبی در اختیار دارد و شایستگی قرار گرفتن در رتبه‌ها بالای جهان را نیز دارد.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره روند آماده‌سازی این تیم گفت: نزدیک به دو ماه است که در کنار تیم ملی قرار دارم و من هم مانند یک سرباز به تیم خدمت می‌کنم. کادر فنی و در راس آن بهروز عطایی سرمربی تیم زحمت زیادی کشیدند و بازیکنان نیز با انگیزه خوبی تمرینات را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: من سال‌های زیادی به عنوان مربی در تیم‌های مختلف کار کردم و شرایط خوبی در تیم ملی حکفرماست. تیم بدون مشکل، سالم و همه با تلاش زیاد به دنبال یک هدف بزرگ هستند.

کارخانه با بیان اینکه هدف تیم ملی والیبال ایران کسب سکو در آسیا است، تصریح کرد: والیبال ایران در حال حاضر نیازمند عنوان شایسته در آسیا است؛ البته تیم جوانی اعزام می‌شود و باید با تلاش زیادی به این هدف برسیم.

بیشتر بخوانید:

داورزنی: امیدوارم در آسیایی المپیک را جبران کنیم

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی نیز افزود: تیم ملی والیبال ایران در گذشته در 10 تا 12 بازیکن خلاصه و در هر تورنمنتی از همین تعداد بازیکن استفاده می‌شد. این موضوع بازیکنان را خسته می‌کند و به همین دلیل در بازی‌های المپیک خستگی را در چهره بازیکنان شاهد بودیم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران ادامه داد:  7 بازیکن المپیکی ایران (سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، علی شفیعی) در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند و به نظر من هم تیم ملی نیازمند به این تغییرات بود. تیم ملی به روح، فکر و اندیشه جدید و خون تازه نیاز داشت و این کار در حال اجراست.

وی با یادآوری اینکه سعید معروف، سیدمحمد موسوی و امیر غفور از سرمایه‌های ملی والیبال ایران هستند، گفت: سیاست فدراسیون، جوانگرایی است و باید به جوانان میدان داد تا همانند این بازیکنان با تجربه شوند. فضای خوبی در تیم ملی والیبال حکفرماست و تمامی بازیکنان و کادر فنی بر اساس شرح وظایف خود عمل می‌کنند.

کارخانه ادامه داد: حضور تیم ملی والیبال ایران با کادر کاملا ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا اتفاق خوبی است. همیشه اعتقاد داشتم که مربیان ایرانی چیزی از مربیان خوب جهان کم ندارند. بهروز عطایی هم از سرمایه‌های والیبال ایران هست و باید در صورت کسب هر نتیجه‌ای در قهرمانی مردان آسیا از او حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: باز هم یادآوری می‌کنم که بازیکنانی همچون سعید معروف، سیدمحمد موسوی و امیر غفور از سرمایه‌های ملی والیبال ایران هستند و شاید کادر فنی در رویدادهای مهم پیش رو مانند قهرمانی مردان جهان، لیگ ملت‌‍‌ها و بازی‌های آسیایی نیاز به استفاده از این بازیکنان را احساس کند. این بازیکنان نیاز به کمی استراحت داشتند و شاید دوباره در تیم ملی حضور یابند.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره بردیا سعادت هم گفت: این بازیکن قرارداد با باشگاهی در کره‌جنوبی داشت و باید این تیم را همرامی می‌کرد. قرار است سعادت در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان تیم ایران را همراهی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    10 4
    پس باز هم سرویس های زدن های داخل تور و خندیدن ها ادامه داره ، مخصوصا برابر تیم لهستان.
    • Mahdi IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      7 1
      تخصصی در والیبال نداری اظهارنظر نکنید
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 0
      آقا mehdi شما که تخصص دارید ، عجیب هست که تونستید تحقیر کردن تیم ایران توسط لهستانی ها (مخصوصا کوبیاک ) رو در چند مرحله و این آخر تیم فرانسه رو ببینی و پای تلویزیون خجالت نکشی ، البته اگر این بازی هارو دیده باشی که ندیدی ، شاید هم تعصبی به پرچم نداری.
    • علی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      واقعا راست گفتی چرا اینها روول نمیکنند مگه متل اینها کمه تو کشور همون مسوی از ده تا سرویس یکی اگه ردبشه
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    4 2
    دوباره مافیا دوباره عقبگرد
  • سحر صابری متولد ۱۳۸۱ از اصفهان IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 1
    سلام ایشالا همشه سلامت باشید وآقای سعید معروف امیر غفور و آقای موسوی از شما خواهش میکنم که به والیبال برگردید تیم به شما خیلی نیاز دارد هوادار واقعی شما خیلی دوستتان دارم خدانگهدار
    • والیبالیست IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 2
      حتما والیبال هنوز بازی نکردی آخه اینها چی بلدن که برگردن بزار ازجوانان استفاده کنند
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    7 1
    با سپاس از تلاش های بازیکنان عزیز کشورمان از جمله آقایان معروف و غفور ، ولی دوره ایشان تمام شده !باید تیم ملی جوان گرایی کند
  • للللل IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 1
    اشتباه محضه چون این بازیکنان تمام کارهایی که باید در تیم ملی انجام میدادن رو دادن و چیز تازه ای ندارن که ارائه بدن. به جای این حماقت ها باید تیم ملی از دوباره از اول با یه سری جوان 20 21... ساله شروع کنه و برای سه سال دیگه آماده بشه. مربیان ایرانی هیچی بلد نیستن. تو کدوم کشور دوره دیدن؟ ها؟؟؟؟؟؟
    • ماتادور IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
      0 0
      با آدمایی مثل شما تفکراتتون همه چیز ممکنه قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری افسوس که نان پخته خامان دارند
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 1
    یادمون نرفته در رژه المپیک قبل چه کسانی موندن تو هتل و کسی نتونست بهشون بگه بالا چشمشون ابرو هست
  • عبدالله کرمی یار IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بنام خدا سلام اقای کارخانه بنده به جنابعالی احترام گذاشته ومیگذارم لذا خواهشمندم نحوه انتخاب بازیکنان را اعلام فرمایید . بطور مثال فرق انتخاب آقای صالحی و حضرتی پور دونفر لیبرو متشکرم خدا درانتخابتان حضور دارد
  • بهزاد زارع IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 1
    امیدوارم نتیجه مطلوب حاصل شود.ملت قبول ندارند به بهانه جواگرایی قهرمان آسیا نشویم.ترکیب با تجربه ها و جوانان در کنار هم بهترین روش پیشرفت تمام ورزش هاست.
  • Raha IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    خب دیگه چه بد تر که محمد موسوی هم نیست. الان واقعا امیدی به قهرمانی تیم نیست. بهترین بازیکنان تیم بازی نمیکنند. چی بد تر از این؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس