کد خبر 1268328
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

اگر به دنبال وامی می‌گردید که سود به آن تعلق نگیرد و گره‌ای از مشکلات‌تان باز کند، وام قرض‌الحسنه مناسب‌ترین گزینه‌ای است که پیش روی‌ دارید. برای این نوع وام هیچ بهره‌ای درنظر گرفته نمی‌شود و بانک عامل تنها درصد بسیار کمی (تا ۴ درصد) را به عنوان کارمزد از شما دریافت می‌کند. برخی از بانک‌ها وضعیت را از این هم بهتر ساخته‌اند و اعلام کردند که کارمزد کمتری بین ۱ تا ۲ درصد از مشتریان خود می‌گیرند.  

وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲ درصد

برای دریافت وام قرض‌ الحسنه با کارمزد کم، سراغ چه بانک‌هایی برویم؟

در حال حاضر در کشور ما دو بانک قرض‌الحسنه با نام‌های رسالت و مهر ایران وجود دارد که مردم می‌توانند در آن‌ها حساب قرض‌الحسنه باز کنند و وام بگیرند. هر دو این بانک‌ها وام قرض‌الحسنه خود را با کارمزد ۲ درصد ارائه می‌دهند. البته اگر در سایر بانک‌ها و موسسات مالی هم حساب قرض‌الحسنه داشته باشید، می‌توانید وام دریافت کنید.

برخی از بانک‌ها مانند توسعه تعاون، پست بانک، انصار، تجارت، رفاه کارگران، دی و سپه نیز کارمزد ۲ درصد را برای وام قرض‌الحسنه خود درنظر گرفته‌اند. برای اینکه با شرایط وام این بانک‌ها آشنا شوید و آن‌ها را باهم مقایسه کنید می‌توانید به سایت رده سر بزنید. معمولا این نوع تسهیلات در حداکثر زمان بازپرداخت، نوع وثیقه و سقف وام بایکدیگر تفاوت دارند.

بانک رسالت به مشتریان خود وام ۱۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۲ درصد می‌دهد!

بانک رسالت به مشتریان واجد شرایط خود تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان وام می‌دهد. مبلغ قابل‌توجه این وام نسبت به سایر وام‌های قرض‌الحسنه یکی از مهم‌ترین مزایا آن به حساب می‌آید. نرخ کارمزد این وام بسیار کم (۲ درصد) و حداکثر زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه درنظر گرفته شده است. زمان بازپرداخت براساس مدت زمان خواب سپرده و میزان معدل حساب مشتری تعیین می‌شود.

ثبت‌نام این وام به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست. اگر حساب قرض‌الحسنه خود را حداقل ۳ ماه پیش باز کرده‌اید و ضامن رسمی هم دارید، می‌توانید به صورت غیرحضوری به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت مراجعه کنید و ثبت‌نام خود را انجام دهید. نگران نباشید بعد از این مرحله بازهم نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. مامور بانک به صورت حضوری در محل شما حضور پیدا می‌کند و مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام می‌دهد. برای مطلع شدن از جزئیات نحوه ثبت‌نام این وام و شرایط و مدارک مورد نیاز برای آن و همچنین برای پرسیدن سوالات خود در این خصوص می‌توانید از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید:

https://www.rade.ir/service/5942


برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس