کد خبر 1268120
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
برتری پرگل سه شیرها در شب کامبک ایسلندی‌ها

انگلیس با عبور از سد آندورا به صدرنشینی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ادامه داد.

به گزارش مشرق، مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره اروپا با انجام چهار دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه  به وقت تهران در گروه‌های مختلف پیگیری شد که در مهمترین دیدار انگلیس به برد پرگلی دست پیدا کرد.

سه‌شیرها در خانه به مصاف آندورا رفتند و با نتیجه چهار بر صفر به برتری رسیدند. جسی لینگارد ستاره میدان بود و ۲ بار در دقایق  ۱۸ و ۷۸ گلزنی کرد. هری کین و بوکایو ساکا در دقایق ۷۲ و ۸۵ دیگر گلزنان بازی بودند.  انگلیس با پنج برد از پنج بازی با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و آندورا با سه امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

آلبانی در همین گروه با یک گل از سد مجارستان گذشت. آرماندو بورخا در دقیقه ۸۷ زننده تک گل بازی بود. آلبانی با ۹ امتیاز در رده دوم است و مجارستان با هفت امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد.

بلغارستان در گروه سوم موفق شد با یک گل از سد لیتوانی عبور کرد. ایوالیو چوچف در دقیقه ۸۲ گل برتری تیمش را به ثمر رساند. این تیم با پنج امتیاز در رده سوم است و لیتوانی بدون امتیاز قعرنشین است.

ایسلند و مقدونیه شمالی هم رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان نتیجه مساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ولکوفسکی و آلیوسکی در دقایق ۱۱ و ۵۴ مقدونیه را پیش انداختند و در ادامه بیارناسون و اندری گودیانسن در دقایق ۷۸ و ۸۴  تیم میزبان را به بازی برگرداندند تا این مسابقه با تقسیم امتیازات به اتمام رسید.

مقدونیه با هشت امتیاز سوم است و ایسلند با پنج امتیاز در جایگاه پنجم جای دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس