کد خبر 1267969
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۶/۱۴

امروز سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، شکر شاهرود و بیمه ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۷۸۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۳۷هزارواحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۷۷۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۶۴۷میلیارد تومان در بیش از ۹۶۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تولید محور خودرو، شکر شاهرود و بیمه ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان خاش، کربن ایران و سیمان تهران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۵میلیارد و ۴۸۶میلیون ورقه به‌ارزش ۱۸هزار و ۱۴۱میلیارد تومان در ۸۰۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۲هزار و ۶۹۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرآوری زغال سنگ پرورده طبس، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب و داروسازی آوه سینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    همه سهام ها یک رشد خوب کردند حداقل بخشی از ضررشون جبران شد غیر از این سهم بجهرم بی پدر و مادر معلوم نیست چه حروم لقمه های خدانشناسی پشت این بازی کثیفند هنوز تو 70 درصد ضرریم. سهام برقی با این وضعیت کمبود نیروگاه مفت مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس