کد خبر 1267946
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
سهام عدالت

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۱۴ میلیون و ۶۹۳ هزار تومان شد و نسبت به روز گذشته ۸۵ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، بورس اوراق بهادار تهران که روز گذشته بیش از ۲۰ هزار واحد رشد کرده بود، امروز از ابتدای معاملات روند کاهشی به خود گرفت و) با ریزش ۴۳۳۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۶ هزار واحدی قرار گرفت. گرچه از میانه بازار سعی کرد این کاهش را جبران کند، اما در نهایت شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۴ شهریور با کاهش ۳۷۸۰ واحدی روی یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۲۷۰ واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص هم وزن افزایش ۲۵۸۵ واحدی داشت و به ۴۶۷ هزار و ۱۶ واحد دست یافت.

فولاد»، «شستا» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشتند و «رمپنا» «وپارس» و «حکشتی» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند.

نمادهای پرتراکنش نیز شستا و شبندر بودند که با کاهش ارزش سهام مواجه شدند، ولی برکت از نمادهایی بود که با رشد حدود ۵ درصدی ارزش سهام مواجه شد.
امروز در میان نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز بسیاری افت قیمت داشتند. به جز نماد رمپنا که در افزایش شاخص مؤثر بود. ولی اغلب نمادهای کوچک و متوسط بازار رشد کردند، اما سهام عدالت با افت قیمت همراه بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۴ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۵ درصد معادل ۸۵ هزار و ۹۴۴ تومان کاهش داشت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۹۴۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۴ شهریور +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۱۳۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۸۲۷ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملات ۱۴ هزار و ۱۵۸ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۴ شهریور +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 0
    ایکاش میشد حداقل ماهی 10 درصد فروخت این وضعیت بلا تکلیف کی تمام میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس