کد خبر 1267779
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت ۹هزار و ۴۸۹واحدی (۰.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۱هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۹هزار و ۴۸۹واحدی (۰.۶درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۱هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۷۷نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای برکت، لپارس، شستا، سنیر، شبندر، کدما و پترول در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای وهامون، فرابورس، مدیریت، دی، سپیدار، گدنا و کرمان در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۱۵۵میلیارد تومان رسید. حقوقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی بیش از ۷۵میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند.

نقشه بورس در حال قرمز شدن +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مالباخته بورس IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 0
    بدبخت بودیم بدبخت‌تر شدیم و دیگر هیچ....... این قضیه‌اش چیه که دو سه روز مثبت ده می‌کنند، نقشه بازار سبز سبز، همچی که کل پس‌اندازتو می‌ریزی تو بورس، تا مدت‌ها قرمز گوجه‌ای می‌شه؟!! نمونه‌اش پالایش یکم که با 20 درصد تخفیف دادن الان بعد از یک سال اصل پول سهامدارش هنوز برنگشته!!!!!!! چه برسد که سود بده!
  • مالباخته بورس IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 0
    این بورس وظیفه اصلیش اینه که ماها رو زجرکش کنه ، دق بده، سکته کنیم یعنی وظیفه ستون پنجمی داره به خدا خجالت داره مملکت اسلامی بعد از یک سال فروش پالایش یکم که چهار پالایشگاه بزرگ ایران است سود به سهامدارش نداده که هیچ، بخشی از اصل پولشون رو هم بالا کشیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس