بیمارستان صحرایی ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی هشت مرکز ۱۶ ساعته تزریق و دریافت رمدسیویر در کشور ایجاد کرده است و مردم عزیز ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به گزارش مشرق، بهزاد مؤذنی، با اشاره به خدمات نیروی زمینی ارتش در سراسر کشور به بیماران کرونایی و مردم، به حضور تمام قد نیروی زمینی ارتش در خط مقدم خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ۲۸ بیمارستان نیروی زمینی ارتش در خدمت بیماران کرونایی و مردم هستند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با اشاره به فعالیت و خدمات‌دهی هشت بیمارستان حاد تنفسی این نیرو در سطح کشور، تصریح کرد: این بیمارستان‌ها در زاهدان، خاش، زابل، اصفهان، تهران، رشت، مشهد و کرمانشاه خدمات‌رسانی می‌کنند.

۲۸ بیمارستان نزاجا، تمام قد در خدمت مردم/خدمات‌رسانی هشت بیمارستان تخصصی حاد تنفسی نزاجا در سراسر کشور/استقرار ۱۶ مرکز واکسیناسیون نزاجا درسطح کشور

خدمات‌رسانی نزاجا به بیماران کرونایی با ۲۸ بیمارستان

مؤذنی با تأکید بر برپایی و فعالیت ۱۶ مرکز واکسیناسیون توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط کشور، اضافه کرد: این مراکز به شکل سرپایی و خودرویی واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی هشت مرکز ۱۶ ساعته تزریق و دریافت رمدسیویر در کشور ایجاد کرده است، تصریح کرد: مردم عزیز ما می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مؤذنی اظهار داشت: یک بیمارستان پشتیبان هم در شیراز افتتاح کردیم، ان‌شاءالله در جهت مبارزه با کرونا، مثل قبل قدم‌های خوبی را در جهت خدمت به مردم عزیز برداریم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس