کد خبر 1267708
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس استعفا کرد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که زمان زیادی از حضورش در این باشگاه نمی گذرد از مسئولیت خود کناره گیری کرد و این موضوع را به اطلاع وزیر ورزش و جوانان هم رساند.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی که از سال گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار شد پس از بستن این تیم برای حضور در لیگ بیست و یکم از مسئولیت خود کناره گیری کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که توانست تیم فوتبال این باشگاه را در فصل بیستم لیگ برتر به عنوان قهرمانی برساند، استعفایش را به اطلاع حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رسانده است.

سجادی در این مورد گفت: استعفای کتبی به دست من نرسید اما در این مورد باهم صحبت کردیم. باید در نشستی این موضوع را بررسی کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    6 13
    بعد از بابا مسعود و حمایت های یک دولت باید منتظر همون پرسپولیس قبل باشیم. هفتم ، هشتم و حتی سیزدهم. بازیکنا و دست اندر کارا میدونن و برای همینه که یه دفعه ای دست از این تیم میکشن چون من بعد دیگه ژ؟ن قهرمانی ای در کار نیست!!!
    • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      3 1
      چرت نگو دلبرم
    • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 2
      حرف جدید نداری کیسه کش. هر سال میگین امسال قهرمانیم. پارسال که به هزار زور و کلک و کمک مجری های معلوم الحال صدا و سیما و سایت های ورزش 3 و فوتبالی، در بازی آخر لقب برازنده کمک نایب قهرمانی رو از آن خودتون کردین.
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      2 1
      طرف میبینه این باشگاه درعین شایستگی درآمدزایی و کسب افتخار دستش از پول خالیه بازیکنانش و نمیتونه حفظ کنه و پول طلبکاران رم نتونست آورده ای بیاره به باشگاه و پرداخت کنه دیگه بمونه چیکار کنه؟ بازم گلی به گوشه ی جمالش که وقتی میبینن نمیتونه جاشو به کس دیگه میده، دمشم گرم بخاطر حفظ تیم در زمان اوج حاشیه و حمایت از یحیی ولی خوب دیگه توانش همین حد بود ...
    • پرسپولیس قهرمان IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      2 1
      تیم سوم جدولی چی بلغور می‌کنه برا خودش؟!! شما هر سال منتظر فصل بعد هستین خخخخخخخخخخخخخ. کارِتون شده انتظار برای فصل بعدی که چیزی جزء رویای دست نیافتنی نیست.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 2
      البته بابا مسعود چنان ساختار و تشکیلات لنگی درست کرده که اگر ده تا وزیر هم عوض بشه فایده نداره . مگر اینکه وزارت ورزش کلا خانه تکانی بشه شاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس