کد خبر 1267605
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
لوکاکو

مهاجم پیشین تیم فوتبال اینتر می‌گوید پس از پیشنهاد سوم چلسی به این باشگاه ایتالیایی، برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس مصمم شد.

به گزارش مشرق، روملو لوکاکو که پس از دو فصل حضوری درخشان در اینتر و کمک به این تیم برای فتح اسکودتو آنهم پس از ۱۱ سال، در این تابستان با امضای قراردادی پنج ساله و در انتقالی ۱۱۵ میلیون یورویی به چلسی بازگشت، در گفت‌وگو با روزنامه هلندی زبان «هت لاتست نیوز» بلژیک درباره بازگشتش به جمع آبی‌پوشان لندنی گفت: وقتی چلسی پیشنهاد سوم را داد، می‌دانستم که موضوع جدی است و دیگر در اینتر نیستم.

وی افزود: چلسی پیشنهادی ۱۱۰ میلیون یورویی بعلاوه واگذاری زاپاکاستا را ارائه داده بود، اما اینتر پاسخ منفی داد، از این‌رو به دفتر سیمونه اینزاگی رفتم و از او خواستم تا راه‌حلی برای توافق باشگاه با چلسی در زمینه من پیدا کند. به اینزاگی گفتم "اینتر من را از منجلاب بیرون کشید، اما من تنها به خاطر چلسی می‌خواهم از اینتر بروم".

لوکاکو که تابستان ۲۰۱۹ از منچستریونایتد جدا و به اینتر پیوست، در این تیم ایتالیایی فوق‌العاده ظاهر شده و ۶۴ گل برای نراتزوری به ثمر رساند. او فصل گذشته با به ثمر رساندن ۲۴ گل در ۳۶ بازی سری A نقش بسزایی در قهرمانی اینتر در این رقابت‌ها آن هم پس از ۱۱ سال داشت و در نهایت هم به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل سری A معرفی شد.

این مهاجم بلژیکی ۲۸ ساله در اولین بازی‌اش برای چلسی که به برتری ۲ بر صفر مقابل آرسنال انجامید، اولین گلش را در بازگشت به این تیم انگلیسی به ثمر رساند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس