قدرت‌نمایی سپاه بیخ گوش آمریکایی‌‌ها/ رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام "اقتدار" به دنیا مخابره شد+ تصاویر

در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، مردم ساحل‌نشین استان بوشهر با رژه شناورها در خلیج فارس اقتدار دریایی خود را برای صیانت از مرزهای دریایی به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، در سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار رژه دریایی شناورها در ساحل خلیج فارس دلوار زادگاه سردار بزرگ مبارزه با استعمار با شکوه خاصی برگزار شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین با گرامیداشت سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری سردار بزرگ مبارزه با استعمار اظهار داشت: به‌پاس گرامیداشت یاد شهید رئیس‌علی دلواری رژه نمایش قدرت دریایی در خلیج فارس در محدوده ساحل دلوار  تنگستان زادگاه این شهید والامقام با مشارکت شناورهای مردمی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و بسیج دریایی برگزار شد.

سردار رمضان زیراهی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۵۰ فروند شناور در رژه قدرت دریایی در روز ملی مبارزه با استعمار تصریح کرد: ۳۰ شناور سنگین، ۱۲۰ شناور سبک مردمی و تعدادی شناور بسیج دریایی و پایگاه شهید رئیس‌علی دلواری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در رژه یادشده قدرت دریایی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هر سال به‌مناسبت روز ملی مبارزه با استعمار برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور از جمله استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: همان‌گونه که رئیس‌علی دلواری و یارانش شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آوردند اکنون فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو در آورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران از امنیت خلیج فارس با رصد و پایش شبانه‌روزی این نیرو خبر داد و اعلام کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران اکنون در اوج آمادگی دفاعی برای اجرای مأموریت‌ها قرار دارد.

زیراهی خلیج فارس را برای دوستان امن و برای دشمنان ناامن دانست و تأکید کرد: نیروی دریایی سپاه که شبانه‌روز تردد و تحرکات شناور دشمنان را در خلیج فارس رصد می‌کند اگر خطایی محاسباتی انجام دهند با آنان به‌شدت و با قدرت بالا برخورد می‌شود.

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام «اقتدار» به دنیا مخابره شد +عکس

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام «اقتدار» به دنیا مخابره شد +عکس

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام «اقتدار» به دنیا مخابره شد +عکس

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام «اقتدار» به دنیا مخابره شد +عکس

رژه ۱۵۰ فروند شناور نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس/ پیام «اقتدار» به دنیا مخابره شد +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    31 0
    کاش میشد از نظر رفاه اجتماعی و اقتصادی پوز آمریکا رو زمین بزنیم.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      14 5
      کاش نه,بگو انشاالله
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      5 23
      اگه شما غربگداها بزارین با تکیه بر توان داخلی و تجارت با کشورهای دوست این کار عملیه!!!!
    • RU ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      21 6
      ۱۳:۵۲ فازت واقعا چیه؟!!افراطی بی منطق.مگه بده اقتصاد کشور پیشرفت کنه ؟!!!
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      13 18
      در جواب 13:52: ما غربگداها که رفتیم حالا ببینیم شما شرق گداها با کشورهای دوستتون که ما بهش میگیم زالو چجوری میخواید مملکت رو آباد کنید!!!
    • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      8 9
      در جواب اون دوست عزیزی که گفت ما شرق گدا هستیم باید بگم که ما هر چی باشیم شرق گدا نیستیم اینو خودت هم میدونی.... پس کلمه های من درآوردی درست نکن!!!!! اتفاقا اولین قشری که هشتگ واکسن بسازید رو ترند کرد همین ما ها بودیم این درصورتی بود که همین شما غربگدا ها میگفتین بریم از آمریکا و انگلیس واکسن وارد کنیم آره داداش اینجوریاست کسی یادش نرفته....
    • افشین IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      2 2
      شما غربگداها نرفتید. فاتحه مملکت رو خونديد و اربابتون هم نشون داد که برای اسکلها ارزشی،قائل نیست و مردم هم فهمیدند که شماها با اويزون شدن به سفارت های غربی گاندوهايي بيش نيستيد انداختنتون بیرون و تا ابد باید بخاطر خيانتهايي که در حق،کشور و ملت کردید استغفار کنید. برجام نشان داد که شما چقدر خوار و ذلیل هستید. ما هر کشوری که احترام بهمون بزاره با احترام متقابل رفتار میکنیم و هر کسی،حقوقمون رو به رسمیت بشناسه و دوستانه رفتار کنه متقابلا دوستانه ب،خورد میکنیم. نوید ما رفتیم. نرفتید بیرون انداختنتون .
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    17 8
    اینها که ناوشکن نیستن لنج هستن با لنج میخاین امنیتو تامین کنید
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      5 4
      این لنجها مال مردمه به خاطر سالروز شهادت شهید علی دلواری رژه دارن میرن، وقتی یه موشک یا یه اژدر خورد وسط ناوتون از وسط نصف شد میفهمی با چی قراره امنیت رو تامین کنی!!! تا اون موقع شب و روز مواظب ‌شیش طرف خودت تو ناو باش!!! خخخخخخ
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      1 3
      فارسی نویس مجازی تو خبر هم نوشته ادای احترام مردم بومی جنوب ایران و قایق های سپاه
  • فقط یه ایرانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    8 0
    درود بر رئیس علی دلواری و هم رزمانش و کسانی که راه ایشون رو ادامه میدن
  • Poya IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    6 0
    خدا قوت همیشه به تمامی نیرو های مسلح ایران بزرگ
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    7 17
    بر فرض که کل جهان هم شد امپراطوری ایران و فارس اخرش که چی ؟به قیمت از بین بردن رفاه و نشاط و ازادی و شادی و سلامت مردم ؟چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید .
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      8 2
      امنیت نباشد آزادی و رفاه هم نیست خودمان را گول نزنیم
    • هریس IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      6 0
      برای هر چیزی باید به اندازه اش هزینه کرد حتی برای امنیت. والله در زمان جنگ هم ما اینقدر در تنگنای معیشتی نبودیم. مردم از نظر معیشتی و تأمین مایحتاج روزانه خود مشکلی نداشتند. الان ما گوشت که هیچ، مرغ هم نمی توانیم بخریم. مگر نمی بینید یا نمی دانید که مردم به خریدن پای مرغ و گردن مرغ روی آورده اند؟ والله غذای سگ از ما بهتر و باکیفیت تر است.
    • افشین IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 0
      تامین امنييت میکنند .کسی بفکر امپراطوری راه انداختن نیست چون دوره امپراطوریهای تمام شده.متاسفم برای این مقدار از حماقت.اون آقایی که میگه مرغ گرونه و گردن فلانه اطمینان دارم کشوهای فريزرش بسته نمیشه اینقدر که پر هست اما راست میگه همهپچي گرون هست چون همینها با انتخاب غلطی که کردن یک مشت اويزون غرب و گاندو های وطن فروش رو آوردن راس قدرت و يادشون رفته بادهزار تومنی و یک دلاری ميرقصيدن و.کلید کلید میکردن. فکر کردید اگه به کسی،کای نداشته باشید کسی،بشما کاری تداره؟؟ کشوری که بودجه دفاعيش از بحرین و امارات لی لی پوتي هم کمتر هست دنبال امپراطوری نیست. شماها هم با این نظرات شاذ فقط خودتون رو خسته میکنید و رسوا.
    • منصف IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 0
      جناب هریس اگه اطلاعات نداری نظر نده و اگه داری و فکر میکنی که بقیه ندارن خیلی از خود متشکر هستی.بودجه دفاعی ما از خیلی از این کشورهای گوگولی مگولي با دومثقال جمعييت کمتر هست. شما که از زمان جنگ میگید حتما یادتون هست که اگه نبود جانفشانی و البته تجهييزات بعثیها چه بروزتون میآوردن.تا جاییکه الان شاید داداش یا خواهر بعثی داشتی.پالس یادت هستکه چجوری ناموس فروشی ميکرد؟؟ سطح حماقت شما تا کجاست؟؟
    • ناشناس IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 1
      هریس عزیز شما زمان جنگ ایران بودی یا پادگان اشرف؟؟
    • فقط یه ایرانی IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 1
      دوباره شروع شد فارس ... فارس ... حال شماها خوب نیست ...
  • غرب وحشی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    3 0
    رییسعلی در ۱۲ شهریور ۱۲۹۴ خورشیدی از پشت سر هدف گلوله یکی از همراهان خائنش قرار گرفت و به شهادت رسید.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    4 1
    اون لنج ها هم شناور رزمی هستند؟
    • ناشناس IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 1
      خیر.اصلا مانور نظامی نیست.یکی از روزهای ملی هستکه همه دارن ادای احترام میکنند به قهرمان مبارزه با انگلیس. خیلی سخت نیست فهميدنش
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 1
    لنج ها نیروی مردمی هستند یعنی مردم و هر شناور ایرانی در خلیج فارس مدافع مرز جمهوری اسلامی است
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 0
    ای غربگرایان بجای غرب غرب کردن بگید کدمشون برای ایران کاری کردن تازه اگر هم بیان ایران اول منافع خودشون درنظر میگیرن و جیب خودشون پر میکنن. افغانستان یکیش مصر دومیش و....... باز شرق حس استعماره ای رو نداره ولی درکل باید رو پای خودمون بایستیم
  • افشین IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اقتدار و قدرت نظامی و خودکفایی در این بخش ضامن امنييت و اقتدار سیاسی و حتی اقتصادی هست. دنیای امروز دنیای زور هست و شما اگه به دیگران کاری نداشته باشید دیگران بشما کار دارند. حمله صدام بما و همچنین زیر توافق برجام زدن امریکا نشان داد که فقط قدرت ضامن بقای یک ملت در دنیای امروز هست.همچنان که گفتند برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی که در نظام طبیعت ضعیف پایمال هست. اینهایی که گرانی و معييشت و کلا اقتصاد را به قدرت نظامی ربط میدهند دو دسته هستند.اول ایلخان و دوم مزدوران در شکلهای گوناگون. ولی مهم این هستکه در وسط منطقه پرتنش آرامش داریم و امنييت و همین باعث حسادت اینهاست.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 0
    عزیزه دلم چرا جو میدی ! بیخ گوش آمریکا چیه ! مگه قراره بیان جلومون رو بگیرن ؟ اگه اینطور بشه که فاتحه ارزش های انقلاب خوندست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس