آخرین آمار کرونا در ایران؛ تزریق واکسن از مرز ۲۰ میلیون دوز گذشت

تا کنون ۲۹ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۶۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۶۱ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۳ هزار و ۱۳۳ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۶۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۹ هزار و ۵۴۹ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۳۰۲ هزار و ۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 
۷ هزار و ۷۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تا کنون ۲۹ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۹۰۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
در حال حاضر ۳۰۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • SE ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    4 3
    تا اول سپتامبر2021 ، تنها 1.3 درصد مردم سوریه، 2 درصد مردم عراق، 6 درصد مصر، 6 درصد مردم ارمنستان، 7.7 درصد مردم الجزایر ، 12 درصد مردم اوکراین، 14 درصد مردم مولداوی، 15 درصد مردم بلغاستان، 17 درصد مردم بلاروس، 17 درصد مردم مردم بوسنی، 20 درصد مردم گرجستان و.. حداقل یک دوز واکسن تزریق کرده اند. آمار ایران از همه اینها بیشتر است. 22 درصد. اما مرگ میر در ایران بسیار بیش از آن کشورها است که نه واکسن زده اند و نه قرنطینه کرده اند. از خواب بیدار شوید. کرونا دروغ است. فقط دارند با فشار روانی شما را می کشند و موش آزمایشگاهی می کنند.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 3
      کرونا دروغ نیست اگه دروغ بود رهبری اولین نفر بود میگفت و به پزشکان نمیگفتن جهاد فی سبیل الله کردن
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      1 2
      . از خواب بیدار شوید. کرونا دروغ است./[,جواب / تو خودت یا در خوابی و یا مزدور نفهم . تو که بیماری به این بزرگی را نمی بینی .مگر کوری .چشم نداری ؟؟؟؟/ دنبال چی هستی ؟؟؟؟؟؟ چند تا امار قر قاطی دادی فکر کردی دانای مطلق هستی .؟ تو که بدیهی ها را نمی بینی چطور خدا را باور داری ؟؟ ادم نفهم چرا کشورها را با هم مقایسه می کنی ؟؟؟؟؟؟؟ مگر ادمها از ترس بیمار می شوند و می میرند؟ خودت می فهمی چی داری بلغور می کنی ؟ تو خودت اگه بترسی می میری ؟؟؟؟؟؟؟؟ حد اقل یه چیزی بگو کسی باورش بشه . مثلا بگو سم می پاشن . یا بگو دارو اشتباهی می دهنند . یه دروغی بگو بگنجه .
    • به مغزهای کرونا زده IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      بله. با تلقین و استرس می شود آدم کشت. بسیاری از مارگزیده ها با گزش مار غیرسمی و از شدت ترس می میرند. متاسفم که نمی بینید چطور دنیا برای ایجاد استرس متحد شده است.
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 3
    از خواب بیدار شوید. کرونا دروغ است./ جواب / ایا در کشورهایی که اسم بردی چند نفر ادم فهمیده مثل تو پیدا می شود ؟؟؟؟؟ که زحمات دیگران را خنثی کنند ؟؟؟ در کشور ویتنام کسی که ماسک نزند 22 سال به زندان محکوم می شود . در کره جنوبی همه بیماران را رد یابی می کنند . در چین بخاطر ابتلای دویست نفر مقامات کشور را مجازات کردند . در ژاپن برای پذیرایی از ورزشکاران لباس مخصوص فضانوردی پوشیده بودند .
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      2 0
      اینها همه بخشی از فرآیند آرامش بخشی و فیلم است. والا در همان کره جنوبی 20 درصد هم واکسن نزدند! قرنطینه هم نکردند! اما با این ادعاها آرامش ایجاد کردند. چین با قرنطینه اعلام کرد کرونا تمام! مردم هم باور کردند و دیگر مریض نشدند. اگر هم شدند فکر کردند سرماوردگی است و خوب شدند. بی آنکه نیروی ایمنی بدنشان را با استرس از دست بدهند.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 1
    بله. با تلقین و استرس می شود آدم کشت. بسیاری از مارگزیده ها با گزش مار غیرسمی و از شدت ترس می میرند. متاسفم که نمی بینید چطور دنیا برای ایجاد استرس متحد شده است. / [جواب / ایرانی ها در همه ماهها یک وضعیت دارند چرا چند ماه پیش نمی مردند حالا دارند می میرند . چند ماه پیش هم تلفین وجود داشت . چرا اتفاقا کسانی که کمتر می ترسند مبتلا می شوند ؟ مرغ یه پا داره ؟؟؟؟؟شاید ما یه پا را دو پا می بینیم ؟ اگه شک داری تو که نمی ترسی برو داخل بیمارستان کرونایی ... این اخرین راه است ابن سینا گفته در باره کسانی که بدیهیات را قبول نمی کنند .
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      خیر. شدت تلقین و هراس افکنی بشدت افزایش یافته است. اعلام تمام فوتی ها از سرطان و دیابت تا سکته به عنوان کرونا به میلیاردر شدن پزشکانی منجر شده که تا قبل از این مشتری نداشتند. خودم سراغ دارم پزشک عمومی که تا پارسال پراید بیشتر نداشت حالا سانتافه سوار است.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 2
    اینها همه بخشی از فرآیند آرامش بخشی و فیلم است. والا در همان کره جنوبی 20 درصد هم واکسن نزدند! قرنطینه هم نکردند! اما با این ادعاها آرامش ایجاد کردند. چین با قرنطینه اعلام کرد کرونا تمام! مردم هم باور کردند و دیگر مریض نشدند. اگر هم شدند فکر کردند سرماوردگی است و خوب شدند. بی آنکه نیروی ایمنی بدنشان را با استرس از دست بدهند./ جواب ./ به نظرم نمکی هم هم فکر شما بود اجازه نداد واکسن وارد کشور شود . ترکیه مثل ایران است . امار مرگ و میرش زیر صد نفر . انهم بخاطر کسانی که واکسن نزدند . در کشور ما هم کسانی که واکسن زدند کمتر می میرند.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      عراق هم اصلا واکسن نزد (فقط 2 درصد) و آمارش از ترکیه هم خیلی کمتر است! خلوتی قبرستانهایش هم تایید این مدعا. ایضا بقیه کشورهایی که اسم بردم. تازه اتفاقا ترکیه همان کشوری است که تا ماهها بعد از بقیه دنیا وجود کرونا را در کشورش قبول نمی کرد و بعد هم همیشه پایین ترین آمارها را داد! کاسب کرونا! دیگر با درآمد میلیاردی باید خداخافظی کنی.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 0
    اینها همه بخشی از فرآیند آرامش بخشی و فیلم است/ جواب / مشرق نیوز حالا که اینهمه ادم هست که بدیهیات را قبول نمی کنند . ایا قبول دارید با ید چوب قانون بالای سر همه باشد ؟؟ یا اینکه از روانشناسان قوی اجتماعی برای اقناع عمومی کمک گرفته شود ؟ یا اینکه از این ادمهای شکاک دعوت شود تا به بیماران کرونایی کمک کنند . در هر صورت اگر این افراد قانع نشوند -که کم هم نیستند - کشور را دچار فاجعه می کنند . همن ها هستند ویروس را فعال نگه داشته اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس