کد خبر 1266943
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
خوشحالی هواداران آرسنال از حضور پیرلو در لندن (عکس)

آندره‌آ پیرلو با انتشار عکسی از خودش در لندن در صفحه رسمی اینستاگرام باعث به راه افتادن موجی از هیجان و خوشحالی در بین هواداران آرسنال شده است.

به گزارش مشرق، اسطوره فوتبال ایتالیا در پایان فصل گذشته از سوی یوونتوس برکنار شده و از آن زمان به مربیگری برنگشته است. به نظر می‌رسد که او قصد دارد مدت زمانی را دور از دنیای فوتبال سپری کند. این بازیساز افسانه‌ای در اوایل هفته جاری عکسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که او را در حال عبور از خیابانی در پایتخت انگلیس نشان می‌داد. او در زیر این عکس نوشته بود:« لندن فرامی‌خواند.»

و همین عکس و نوشته با واکنش سریع و هیجان‌زده هواداران آرسنال همراه شد که گمان می‌کنند ممکن است پیرلو جانشین میکل آرتتا در ورزشگاه امارات شود. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت:« سرمربی بعدی آرسنال.» یکی دیگر از این افراد به او برای حضور در آرسنال خوشامد گفت و کاربری دیگر به او گوشزد کرد که توپچی‌ها به یک هافبک میانی نیاز دارند.

خوشحالی هواداران آرسنال از حضور پیرلو در لندن

آرسنال بدترین آغاز تاریخ خود در لیگ برتر را در فصل جاری به ثبت رسانده، در هر سه بازی ابتدایی شکست خورده و نتوانسته حتی یک گل به ثمر برساند. با این حال گفته می‌شود که آرتتا همچنان از حمایت مدیران این باشگاه برخوردار است و قرار نیست از هدایت این تیم کنار گذاشته شود. شاید پیرلو باید کمی دیگر صبر کند که بتواند جایی روی نیمکت آرسنال در ورزشگاه امارات پیدا کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    هر کسی بیاد چون آرسنال بازیکن مطرح نداره به هیچ جایی نمیرسه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    آرسنال ستاره نمی گیره بابا ... گیریم گواردیلا رو بیاره چه فایده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس