سرلشکر سلامی نمایه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت سردار عباس سرخیلی را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت عروج سردار سرتیپ دوم پاسدارعباس سرخیلی به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ دوم پاسدار عباس سرخیلی برادر شهید گرانقدرمحمود سرخیلی و از فرماندهان و بنیانگذاران زرهی و توپخانه سپاه و پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم بویژه اخوی همرزم و ارجمند ایشان سردار حمید سرخیلی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

عمر پر برکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

گفتنی است، سردار حاج «عباس سرخیلی» فرمانده تیپ زرهی ۷۲ محرم در سال‌های دفاع مقدس، امروز(پنجشنبه) بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به همرزمان شهیدش پیوست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    4 1
    انشاالله همراه شهیدان کربلا محشور بشی شیر مرد . ای کاش بعضی مدیران صنعتی کشور از نوع غربگدای اون فقط وفقط زندگی و زحمات این سردار شهید رو بررسی کنن و انجام کار در سخت ترین شرایط جنگ وتحریم رو یاد بگیرند که چطور ایشون وسایر عزیزان از مرحله ای که حتی نمیتونستن تانک روسی روشن کنند تا ساخت پیشرفته ترین تانک ها و اروهال کامل تانک هارو فقط با امید به خدا و سخت کوشی خود انجام دادند.((( بدون هزینه 200 میلیون دلاری برای ساخت صندوق عقب یک خودروی داغون قرون وسطی)))) قدرت وسرافرازی ایران عزیز نتیجه جوانمردی و تلاش عزیزانی چون سرداران شهید هست..برای شادی روح تمامی شهدای اسلام صلوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس