شهریار حیدری

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:ورود واکسن آمریکایی به کشور می‌توانست فاجعه ای امنیتی ایجاد کند.

به گزارش مشرق؛ شهریار حیدری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  راه دانا؛ با اشاره به اینکه واکسن های تولیدی کرونا در کشورهای مختلف از جمله آمریکا هنوز به طور کامل مورد اعتماد نیستند گفت: متاسفانه هنوز تبعات استفاده از این واکسن ها مشخص نشده است.

وی با اشاره به استفاده از واکسن های آلوده آمریکایی در ژاپن عنوان کرد: آمریکایی ها همواره به دنبال فرصتی هستند تا علیه ملت های مختلف از آن استفاده کنند و ارسال واکسن های آلوده به ژاپن که موارد فوتی در اثر استفاده از آن نیز ثبت شده یکی از این اقدامات سیاستمداران آمریکایی است.

حیدری تاکید کرد: وقتی آمریکا با کشورهایی که با او هم پیمان و دوست است اینگونه رفتار می کند با ملت ایران که دشمنی دیرینه دارد از هیج اقدامی کوتاهی نخواهد کرد؛ مراقبت نمی کردیم واکسن های آلوده به جای ژاپن در ایران بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به اینکه اقدام جمهوری اسلامی ایران در خودداری از ورود واکسن های آمریکایی به کشور از یک فاجعه امنیتی جلوگیری کرد ادامه داد: البته این میان عده ای در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی به دنیال موج سازی برای پافشاری بر وارد کردن واکسن آمریکایی به کشور بودند و در صورتی که این اقدام رخ می داد می توانست فاجعه ای امنیتی برای کشور به دنبال داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اینکه البته وزارت بهداشت هم به دنبال تولید واکسن و هم به دنبال واردات آن از کشورهای مطمئن بودند تصریح کرد: شرایطی که امروز آمریکا با واکسن های آلوده برای ژاپن به وجود آوده است به خوبی نشان می دهد که حساسیت جمهوری اسلامی ایران به جا بوده است.

حیدری تاکید کرد: اگر حساسیت جمهوری اسلامی ایران نبود امروز کشور ما نیز درگیر فاجعه ای که در ژاپن به وجود آمده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    4 2
    تورو خدا این موضوع واکسن رو انقدر سیاسی نکنین .روزی 700تا کشته دارین میدین الانم دوستان کامنت بذارن من منافقم از آلبانی .نه برادرا تو ایران هستم هم ولایتی خودتون راننده اسنپ که تو دوران تحریم با مدرک فوق مهندسی پتروشیمی به خاطر تحریم وبیکاری دارم با ماشین روزی حلال به دست میارم .
  • Ali IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    برو آمو حالا یه آتو گرفتن
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 1
    آقای نماینده اولا ما اگر فایزر هم میخواستیم آمریکا به ما نمیداد دوما موضوع آلودگی واکسن ژاپنی قیاس آن با ما اشتباه است چون بعید است عمدی مدرنا ی تولیدی در اسپانیا آلوده به ژاپن رفته باشه اگرچه ضعف تولید و ناتوانی آن شرکت را بر خلاف هیاهو میرساند ولی در کل از آمریکا بعید نیست در خصوص کشور ما تعمدی در واکسن ارسالی به ما دستکاری کند ولی نه با روش عامیانه استدلال شما
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      2 0
      در هر صورت نقشتون نقش بر آب شد و واکسن‌هایی رو که برا ما نشونه گرفته بودین خورد به ژاپنی ها، دیگه دلیل نیار!!!
  • داریوش IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    درود شما درست می فرمایید تلفات کرونا در ژاّبن چند برابر ایران است .... عجب
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 1
    انسان باشیم !!!
    • حیدر صالح IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      انسان عاقل و فهیم باشیم!
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    واقعا!!!
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 1
    نون به نرخ روز خور نباشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس