شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به آغاز به کار دولت سیزدهم تاکید کرد: اکنون وظیفۀ ما این است که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود.

به گزارش مشرق، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به‌مناسبت آغاز به کار دولت جدید بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمة تعز بها الاسلام و اهله و .....

اعضای محترم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی سراسر کشور

در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، که هفتۀ دولت به نام آنها نامبردار شده است یاد آن دو پروانۀ بال و پر سوختۀ انقلاب اسلامی را که اسوۀ صداقت و خدمت در انقلاب اسلامی شناخته شده‌اند گرامی می‌داریم و به روان پاکشان درود می‌فرستیم.

هشتم شهریورماه هزار و چهارصد، با نخستین روزهای کار دولت آیت‌الله رئیسی مقارن شده است و مردم ایران ما در شخصیت و رفتار ایشان همان ارزش‌ها و منش‌ها و روش‌هایی را می‌بینند که چهل سال پیش در رجایی و باهنر دیده بودند. مردم وقتی آیت‌الله رئیسی را در فردای پس از شکل‌گیری دولت، در گرمای چهل‌وهفت درجۀ خوزستان در میان مردم خونگرم و رنجدیدۀ اهواز و روستاهای اطراف آن می‌بینند به یاد شهید رجایی و ساده‌زیستی و صمیمیت و پرکاری و انقلابی او می‌افتند. پیداست که با دولت جدید، امید جدیدی در دل ملت پدید آمده است. این امیدواری را باید قدر دانست و آن را حفظ کرد و بر آن افزود.

خواهران و برادران انقلابی

اکنون وظیفۀ ما این است که به دولت مردمی آیت‌الله رئیسی کمک کنیم تا هر چه بیشتر و بهتر در خدمتگزاری موفق شود. امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام خطاب به یاران خویش در نهج‌البلاغه فرموده است:

اَعینونی بورعٍ و اجتهادٍ و عفّةٍ و سَداد

«اگر قصد دارید به من کمک کنید راه آن دوری از گناه و جدیت و تلاش و پاکدستی و پاکدامنی و درستکاری است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در نخستین دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای دولت جدید، کلیدواژه‌های مهمی را گوشزد کردند که از جملۀ آنها «رعایت عقلانیت» و «مبارزه با فساد» و «مردمی بودن» و «خدمت صادقانه برای رفع مشکلات مردم و خصوصاً مشکلات معیشتی و اقتصادی» بود.

شهریور هزار و چهارصد را می‌توان نقطۀ عطف و سرآغاز فصل تازه‌ای در فضای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران دانست. بی‌گمان که شرط موفقیت دولت آیت‌الله رئیسی آن است که وزیران دولت در انتخاب همکاران خود معیارهای اسلامی و انقلابی را ملاک قرار دهند و افرادی اگر نه در حد رجایی و باهنر، اما از جنس آنان را به کار دعوت کنند و مراقب اشخاصی باشند که ادعای خدمتگذاری دارند اما نه «شیفته خدمت» بلکه «تشنۀ قدرت» هستند.

مجلس شورای اسلامی که در این دوره به تعبیر رهبر معظم انقلاب، «مجلسی انقلابی» است نیز باید شاکر درگاه الهی باشد که با روی کار آمدن دولتی انقلابی می‌تواند راه را برای خدمت به مردم و اعتلای کشور و نیل به مرحلۀ «ایران قوی» و «ایران سربلند» هموار سازد. مجلس می‌تواند همان همدلی و همکاری و دقت و انضباطی را که در بررسی صلاحیت وزرا در جریان رأی اعتماد نشان داد از این پس نیز ادامه دهد تا مردم طعم شیرین هماهنگی میان قوای سه‌گانه را تجربه کنند.

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با سپاس و ستایش خداوند کریم به سبب توفیقاتی که در یک سال و نیم اخیر نصیب ملت ایران شده، آمادگی خود را، بدور از هر گونه سهم‌خواهی، برای کمک به دولت آیت‌الله رئیسی اعلام می‌کند و امیدوار است بتواند در آینده نیز مانند گذشته به وظیفۀ خود، که همانا پاسداری از آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب و عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری است، موفق باشد.

غلامعلی حداد عادل

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیدرخ IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    4 1
    وظیف ما مردم هم کمک به اعتلای کشوره. انقد که میریم تو کشورهای دیگه جون میکنیم برای اعتلای اون کشورها برای اعتلای کشور خودمون تلاش کنیم ایران میشه گلستان
    • محمد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      2 0
      من به سهم خودم از دولت آقای رئیسی حمایت می کنم و همیشه دعا گوی ایشان و همکارانشان هستم و به آینده خوشبینم.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 2
    شورای ائتلاف نیروهای اصول گرا، اسم انقلاب رو به خودتون نچسبونین.خودتون هم خوب میدونین چه فشارهایی به اقای رئیسی در ترکیب کابینه اوردین.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 2
    بالاخره نفهمیدین رییسی ایت الله هست
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سه انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای اخیر واقعاً عملکرد خوبی در یافتن نیروهای متعهد، متخصص و انقلابی و معرفی آن ها به مردم داشت. به سهم خودم از شانا و رئیس خوب آن تشکر می کنم. امید است در آینده هم بتواند با حفظ ارزش های انقلاب و بدون سهم خواهی اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کند و در انتخابات بعدی نیز چراغ راه انقلاب باشد. ان شاء الله.
  • ش. AE ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    بوی عطر ایثار و یکپارچگی برای ایران قوی یاد زمان دفاع مقدس افتادم همه آمده بودن وسط با هر کی صحبت میکردی می‌گفت جان ناقابل رو گذاشتم برای حفظ ایران باید مثل اون زمان بود پرچم و سکان این کشتی دست اهل بیت افتاده باید همه بیان وسط و کمترین چیز حتی گذاشتن جان هست خدا قوت جناب ریسی
  • علی مشهدی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    ضمن تشکر از دوستان شورای نیروهای انقلاب اسلامی، پیشنهاد میکنم: ۱_ مشکلات و معضلات مهم و اساسی امور جاری کشور در همه ابعاد و حوزه های اجرایی را شناسایی و به دولتمردان معرفی نمایند. ۲_ راهکارهای رفع مشکلات مطروحه بالا و ایجاد امید و نشاط و بالندگی در مردم کشورم ایران را با علم و آگاهی و برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت بطور کاربردی و دقیق بیان نمایند. ۳_ اجرکم عندالله ……… ۴_ هر گونه سهم خواهی نیز ممنوع!
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    چند روزه رئیس جمهور رو تو رسانه ها نمی بینیم . نگران شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس