کد خبر 1265728
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
افزایش مصرف؛ علت خاموشی‌های اخیر

نائب رئیس سندیکای برق ایران گفت: علت خاموشی‌ها اخیر همان دلایل قبلی، یعنی افزایش مصرف به دلیل گرمای هوا و عدم تأمین برق موردنیاز جهت پوشش دهی این میزان تقاضا است.

به گزارش مشرق، پیام باقری، نائب رئیس سندیکای برق ایران، در خصوص چرایی خاموشی‌های اخیر گفت: علت این خاموشی‌ها همان دلایل قبلی، یعنی افزایش مصرف به دلیل گرمای هوا و عدم تأمین برق موردنیاز جهت پوشش دهی این میزان تقاضا است، که در طول تابستان و فصل گرمای امسال با آن مواجه بوده‌ایم، و موجب شده مجدداً شاهد خاموشی‌ها باشیم، و این دلایل تغییری نکرده است.

نائب رئیس سندیکای برق ایران درباره نحوه اطلاع‌رسانی خاموشی‌ها نیز گفت: اگر قرار است خاموشی اتفاق بیافتد مردم و اصناف مطلع باشند، تا بتوانند برنامه‌های خود را با خاموشی‌ها تنظیم کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 0
    دولت جدید سر کار امد. برنامه برای تولید جدید و ضربتی انرژی برق که در ایران به راحتی و با کمک بخش خصوصی قابل دسترسی است چیست؟؟
    • علیرضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      4 0
      فقط و فقط ساخت نیروگاه اتمی البته اگر به دنبالش باشند! همین
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 0
    عزیز من خاموشیها نسبت به سال قبل 100 برابر شده . خدا میدونه چقدر از وسایل برقی و گرون مردم بیچاره سوخت و از بین رفت . خودتم میدونی استخراج قارچ گونه و سیل آسای رمزارزها علتشه
  • علیرضا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    4 2
    تا الان فکر میکردیم حسن روحانی برقهارو قطع میکرده نگو مشکل جای دیگه ست!!
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 0
    علت صادرات برقه. یاروی بیوجدان میگه برای زمستان میخواهیم.... مگاوات به افغانستان و عراق صادر کنیم (خبر درج شده در مشرق) خب معلومه که ذره ای ملت اهمیت برای مسئول بیوحدان ندارن. همه چیز رو با بازی با کلمات در داخل حل و فصل میکنیم. واکسن به پرستار و پزشک نمی زنیم و بعد از دست میدیم این نیروها رو و از خودمون خلق الساعة عنوان شهید مدافع سلامت می سازیم. در حفاظت از نخبگان قطعا کوتاهی میکنیم و بعد عنوان می سازیم شهید هسته ای فخری زاده!! درب مدارس بدون واکسن و ضدعفونی باز مبشه معلم ها رو از دست میدیم و از خود می بافیم: شهید با شرافت مدافع علم جوان نیروی انتظامی ما در مرزها حق تیر نداره و از دستش میدیم و باز با خلاقیت مضاعف شهید مدافع مرزی دست به شهیدسازی ما خوبه دست به صادراتمون خوبه دست تعاون و همکاری و هم وطن دوستیمون کمه!!!!! بیاین یه بارم شده بی تعصب و کینه قبول کنیم.
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      10 0
      صادرات بیرویه به عراق و افغانستان تنها باعث کمبود برق نشده ، از اون بدتر باعث کمبود و گرونی سرسا آور مواد غذایی شده
    • متین IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 7
      و قولوا قولا سدیدا
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    در کوتاه مدت استفاده گسترده از صفحات خورشیدی . در میان مدت ساخت نیروگاه گازی ‌و زمین گرمایی . در بلند مدت ساخت نیروگاه اتمی .
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    تلویزیون ما سوخت اما چون قدیمی هست نرفتم خسارت بگیرم گفتم الان اداره برق میگه بیارش ماشین هم ندارم تازه حالا ببرم باور نمیکنه ومسخرم میکنه به خدا تلویزیونمون قدیمی هست از این جدیدا نداریم خدا کنه یخچال نسوزه پول نداریم بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس