کد خبر 1265706
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
نکونام: باعث و بانی بسته شدن پنجره فولاد در باشگاه پست گرفت

سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان گفت: فردی که به فولاد ظلم کرد و باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه شد الان در باشگاه پست گرفته و تا زمانی که چنین فردی باشد من در این باشگاه جایی ندارم.

به گزارش مشرق، جواد نکونام بامداد سه شنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: ابتدا برای تیم ملی و مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم. خوشحالم چهار بازیکن ملی پوش داشتیم که سه نفر از آنها در تیم ملی ماندند. این نفرات لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی برسد.
وی در مورد دلایل جدایی‌اش از فولاد خوزستان گفت: برنامه ریزی ما در فولاد خیلی خوب بود. با مسوولان وقت باشگاه فصل قبل برنامه مان را زود اجرا کردیم و توانستیم این نتایج خوب را کسب کنیم. با تمام شرایط سخت کرونا و مشکلاتی مانند بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم خوبی بستیم و نتایج خوبی هم گرفتیم.

سرمربی فصل قبل فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود موفقیت با تیم خوزستانی، امسال بدون تیم است، اضافه کرد: جای تعجبی ندارد که من بیرون باشم. مردم در این چند روز به من پیغام دادند که چرا در تیمی که آن را به قهرمانی رساندم، نماندم. من در خونه به خونه، نساجی و فولاد مربیگری کردم. هیچکدام از تیم ها من را با رابطه انتخاب نکردند و تا آخر عمر مربیگری‌ام هم با رابطه به تیمی نخواهم رفت.

وی تاکید کرد: پارسال برخی در خوزستان جو سازی می‌کردند. من تیم را قهرمان کردم اما بیایید ببینید قراردادها چگونه بود. دوستان ناراحت بودند که نکونام چرا در خوزستان مربیگری می‌کند. من شرایط سخت تری را در استقلال، اوساسونا و ...تجربه کردم. باعث افتخار من است که با این تیم موفق بودم. بهترین بازیکنان لیگ در نقل و انتقالات از تیم من بودند. قطعا تیم‌های دیگر می‌آیند دنبال این بازیکنان.

نکونام تاکید کرد: کسانی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شدند الان بازگشتند. کسی که باعث بسته شدن پنجره شده الان در باشگاه پست گرفته است‌.

بیشتر بخوانید:

جانشین نکونام در فولاد معرفی شد

سرمربی فصل قبل فولاد خوزستان اضافه کرد: من امسال یک بازیکن موردنظرم بود اما به خاطر تشابه اسمی به جای مهاجم بازیکن دفاع وسط برای من آوردند. یک هفته به احترام فولاد صبر کردم‌. در یک جلسه سه نفره که برگزار کردیم، که حتی مبلغ پیشنهادی من به بیرون درز کرد. یک نفر اخبار را به بیرون انتقال می‌داد. این فرد به مردم و تیم بزرگ فولاد ظلم کرده است. چرا او به هیات مدیره آمده است؟

وی تاکید کرد: من خودم گفتم که با این شرایط در فولاد نمی‌مانم. روزی که من با گرشاسبی جلسه داشتم، رییس فدراسیون آنجا بود و گفت که پنجره باز است. پنجره نقل و انتقالات باز است نمی‌دانم چرا اعلام نمی‌کنند؟! هواداران فولاد جواب اتفاقاتی که رخ داده را گرفتند.

نکونام گفت: وقتی دیدم منافع فولاد آسیب می‌بیند و بازیکنان یکی پس از دیگری می‌روند تصمیم گرفتم بروم. این اوضاع شایسته فولاد نیست‌.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌توانستم تحمل کنم که چند بازیکن جدا شدند بازیکنانی که می‌خواهم را نمی‌گیرند. من باید جوابگوی مردم می‌بودم. گفتم اگر یک نفر قرار باشد صحبت کند، روی من حساب نکنند. آن فرد دشمنی کرده و کار را سخت می‌کند. به همین خاطر به آنها گفتم که روی من حساب نکنند.

نکونام تاکید کرد: نیاز نیست اسم ببرم. یکسری صحبت می‌کردند که به فولاد ضربه می‌زد. ۱۰ هفته مانده به پایان می‌گویند سعید آذری می‌خواهد برود. چرا مدیری که یکسال تیم را سوم کرده و یکسال قهرمان جام حذفی، باید عوض شود؟ من فقط کارم را به صورت حرفه‌ای انجام دادم. باید در باشگاه همه کنار هم باشیم.

وی افزود: برخی افراد تیم‌ها را متلاشی می‌کنند و باز هم تیم دارند حتی از لیگ دو به لیگ برتر می‌آیند.

نکونام در پایان اضافه کرد: سه سال سخت را پشت سر گذاشتیم و شرایط فشرده بود. الان هم استراحت می‌کنم و قرار است در دو کلاس مربیگری شرکت کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    1 0
    نه دادش شما به امید مدیرعاملی آذری برای سرمربی گری استقلال خیز برداشتی
  • آیینه IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    11 0
    سلام،عزیز دل این عبارت« پنجره فولاد » در این کشور اسم خاص شده برای بخشی از حرم مطهر امام مهربانی‌های(ع)،لطفا حرمت شکنی نکنید و در موارد سخیف بکار نگیرید.
  • میلاد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    آقا جواد نکونام مرد باغیرت و با تعصب نه اینکه استقلالی هستم بخوام این حرف رو بزنم بلکه همه فوتبال دوستان صحه میذارن روی حرفای شما امیدوارم که هر روز خودتو بروز کنی و روزی شاهد بزرگ مردی همچون شما در استقلال و تیم ملی باشیم
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 1
    آقای ح - ر ایشان هیچ عرضه ای ندارد و در سال های قبل هم که سمت اجرایی در باشگاه فولاد داشت واقعا فولاد رو نابود کرد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    7 0
    آخه این چه تیتریه زدی؟ برا جلب مخاطب با پنجره فولادی که همه رو یاد پنجره فولاد امام رضا علیه السلام میندازه بازی میکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس