داعش

تروریست‌های داعش بعد ازظهر امروز (دوشنبه) با حمله به یک خودروی نظامی، دو نفر را کشته و یک تن دیگر را به اسارت بردند.

به گزارش مشرق، یک خودوری گارد مرزی عراق بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در مرز این کشور با سوریه در استان الانبار هدف انفجار مین قرار گرفت.

به نوشته کانال تلگرامی صابرین نیوز، تروریست‌های داعش که در کمین این خودوری نظامی وابسته به تیپ ۱۵ بودند پس از این انفجار به سوی سرنشینان آن آتش گشوده و دو نظامی را کشتند. یک نظامی دیگر نیز به اسارت تروریست‌ها در آمد.

شامگاه شنبه نیز  تروریست‌های داعش به یک مقر ایست و بازرسی پلیس در روستای «الضلوعیه» در استان دیالی حمله کردند که در این درگیری دو نیروی پلیس کشته و هفت نیروی دیگر زخمی شدند.

در مقابل نیز نهاد رسانه‌ای الاعلام الامنی (وابسته به وزارت دفاع عراق) امروز (دوشنبه) خبر داد که در عملیات روز گذشته نیروهای امنیتی عراق در استان دیالی واقع در شرق این کشور، دو فرمانده محلی داعش کشته و یک فرمانده دیگر دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی و نظامی عراقی پنج روز پیش نیز توانستند در یک عملیات وسیع، دو فرمانده داعش را کشته و ۱۴ تروریستی دیگر را در اطراف بغداد و چند استان دیگر دستگیر کنند.

با وجود اینکه خلافت ادعایی داعش در عراق در ژوئن ۲۰۱۷ با آزادسازی موصل برچیده شد، اما تروریست‌های در قالب هسته‌های کوچک چند نفره در مناطق صعب‌العبور و بیابانی عراق پراکنده شده و هر از گاهی دست به عملیات علیه غیرنظامیان و نیروهای امنیتی می‌زنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس