گاندو 2

شب گذشته سریال گاندو به ماجرای تخریب سنگ قبرهای سربازان انگلیسی در ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، فصل دوم سریال «گاندو» این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود.شب گذشته سریال گاندو به ماجرای تخریب سنگ قبرهای سربازان انگلیسی در ایران پرداخت.

فصل جدید سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار، نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 1
    چرا گورستان انگلیسی های خبیث به یک موزه ی عبرت تبدیل نمیشن؟ و اثار جنایات این ها در ایران رو در معرض همگان قرار نمیدین؟ شاید هم انجام شده، کسی خبر داره؟ از یک گورستان صرف درش بیارین!
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 1
    با رفتار های ناشایست انگلیس و لهستان باید گورستان هاشونو بگیریم خوبه که زمینش هم مال خود ایرانی هاست نه اونا
  • رهام حسامی IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 4
    باز فیلم دیدید جو گیر شدید ببینید «قرارداد وین دربارهٔ روابط سیاسی» (ماده بیست و دو، بیست و چهار و سی‌ام) سفارت خانه‌ها، بایگانی، اسناد این مکان‌ها و همچنین محل اقامت مأموران از مصونیت سیاسی برخوردارند. این بدان معناست که کشور میزبان کلیه تدابیر لازم جهت محافظت از اماکن دیپلماتیک در برابر تجاوز و خرابکاری را اتخاذ نماید و حافظ امنیت آنان باشد. مگر خلاف ان محرز شود و خلاف امنیت ملی کشور میزبان عمل کند انهم با قواعد بین الملل نه سر خود.برخلاف باور رایج سفارت هر کشور قلمرو مستقل آن کشور نبوده و بخشی از خاک آن محسوب نمی‌شود«مأمورین کشور میزبان جز با کسب اجازه از مسئول سفارت حق ورود به این اماکن را نخواهند داشت اماکن مأموریت و اسباب و اثاثو سایر اموال موجود در آن و وسائل نقلیه مأموریت مصون از تفتیش و مصادره و توقیف یا اقدامات اجرایی‌خواهد بود.» بنابراین هر دولتی باید اولاً مأموران خود را از هرگونه تجاوز به محل سفارت و منزل سفیر منع نماید و ثانیاَ این اماکن را از تجاوز و حمله ی افراد عادی حفظ کند و در صورت حمله متخلفین را مورد مجازات قرار دهد.امیر مومنان علی علیه السلام در نامه ۵۳ خطاب به مالک اشتر می فرماید: «حال اگر پیمانى بین تو و دشمن منعقد گردید، یا در پناه خود او را امان دادى، به عهد خویش وفادار باش، و آنچه برعهده گرفتى امانت دار باش، و جان خود را سپر پیمان خود گردان، زیرا هیچ یک از واجبات الهى همانند وفاى به عهد نیست .لطفا جو نگیرید .رهام حسامی ترم چهارم هوافضا
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 1
      اتفاقا تو داری ساده میگیری
  • مهدی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    باید سریال هایی از این دست بیشتر ساخته بشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس