کد خبر 1265232
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
قدردانی بشار اسد از حمایت های ایران از سوریه

بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که در راس هیأتی به سوریه سفر کرده است، بعد از ظهر امروز  یکشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه دو کشور به گفتگو وتبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری سوریه و همچنین پیروزی های سیاسی، میدانی و بین المللی سوریه، سلام مقامات عالیه کشورمان به بشار اسد رئیس جمهور سوریه را ابلاغ و گزارشی از نشست منطقه ای حمایت از عراق ارائه کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به همکاری های دو کشور در حوزه های اقتصادی، ضرورت فعال سازی کمیسیون مشترک همکاریهای اقتصادی و دیگر ساز و کارهای موجود در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

رئیس جمهور سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از سوریه، دیدگاه های خود در خصوص همکاری های دو کشور در حوزه های دو جانبه و همچنین همکاری ها در موضوعات منطقه ای و بین المللی را تشریح کرد.

امیرعبداللهیان پیش از این هم با فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه دیدار کرده بود.

وزیر خارجه پیش از سوریه به منظور شرکت در نشست منطقه ای حمایت از عراق به بغداد سفر کرد و ضمن سخنرانی در این نشست با مقامات عراقی و برخی از مقامات حاضر دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    درسته ملت عزیز سوریه و دولت سوریه خودشونو مدیون ایران می دانند ولی این موضوع رو باید یاد آوری کنیم که اسد به راحتی می تونست مشابه کاری که طاغوت های عربی منطقه کردن و تابع مطلق جهان استکبار شدن همچون راهی رو انتخاب کنه و از این همه فتنه و شرارت علیه کشورش خلاص بشه ولی پای مقاومت علیه استکبار ایستاد و در قضیه لبنان حقا لطفاً بزرگی کرد و گردنه مشکلات بزرگی پیش می آمد و حق انصاف ما هم مدیون ملت و دولت سوریه هستیم رابطه کاملا دو طرفه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس