کد خبر 1265067
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
پارالمپیک توکیو| برنامه مسابقات روز ششم کشورمان/ ادامه مدال آوری کاروان پرافتخار سردار دل ها

نمایندگان کشورمان در بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی، وزنه برداری، تیروکمان، تیراندازی و والیبال نشسته در روز ششم به رقابت با حریفان و کسب مدال خواهند پرداخت.

به گزارش مشرق، فردا (دوشنبه هشت شهریورماه) بازیهای پارالمپیک توکیو وارد روز ششم خود می شود. کاروان ایران که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی به سردار دلها نامگذاری شده، مدال آوری را در چند روز گذشته شروع کرده و در حال افتخارآفرینی است، فردا هم امید می رود که مدال های ارزشمند دیگری را به نام خود کند.

با هم مروری داشته باشیم بر مسابقات فردا که به شرح زیر است:

برنامه مسابقات روز ششم کاروان پارالمپیک ایران

پارادوومیدانی: در نوبت صبح به وقت محلی، امیر خسروانی در ورزشگاه المپیک توکیو در پرش طول روی پیست می رود تا شانس خود را برای کسب مدال امتحان کند. در ادامه و در نوبت عصر، الناز دارابیان (پرتاب دیسک)، مهدی اولاد (پرتاب وزنه) و نورمحمد آرخی (پرتاب وزنه) شانس خود را برای افتخارآفرینی خواهند آزمود.

برنامه مسابقات روز ششم کاروان پارالمپیک ایران

تیروکمان: در این بخش دو نماینده خواهیم داشت. فرزانه عسگری در کامپوند انفرادی، در نوبت صبح در سایت یومنوشیما به مصاف حریفان خواهد رفت. در نوبت عصر به وقت توکیو، محمدرضا زندی برای مدال خواهد جنگید. این روز متعلق به رقابتهای انفرادی نفرات اعزامی به توکیو است.

برنامه مسابقات روز ششم کاروان پارالمپیک ایران

پاراوزنه برداری: در این بخش امروز دو نماینده داریم تا پرونده آن در این دوره بسته شود. ابتدا سامان رضی در منهای ۱۰۷ کیلوگرم با حریفان مصاف خواهد کرد. این مسابقه قبل از ظهر برگزار خواهد شد.

در دسته فوق سنگین، منصور پورمیرزایی در توکیو اینترنشنال فوروم یادآور دلاوری های مرحوم سیامند رحمان خواهد بود. این مسابقه، پایان بخش افتخارآفرینی این رشته در این دوره پارالمپیک خواهد بود.

پاراتیراندازی: رقیه شجاعی نیز صبح امروز در سایت تیراندازی آساکا به رقابت با حریفان می پردازد تا بتواند افتخاری دیگر را برای کاروان به ارمغان بیاورد.

برنامه مسابقات روز ششم کاروان پارالمپیک ایران

بسکتبال با ویلچر: در این رشته، مجموعه ورزشی آریاکه پذیرای جدال ملی پوشان کشورمان با آلمان خواهد بود. شاگردان آقاکوچکی تا اینجا با سه شکست و یک پیروزی، نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند. باید دید در این دیدار که حدود ظهر به وقت محلی برگزار می شود، چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

برنامه مسابقات روز ششم کاروان پارالمپیک ایران

والیبال نشسته: مدعی و مدافع قهرمانی در توکیو، عصر امروز با برزیل مسابقه می دهد که جدالی دیدنی خواهد بود. تیم کشورمان هم اکنون قدرت مسلم جهان است و باید دید که به روال همیشگی به گردن آویز طلا خواهد رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس