کشورهای مختلف طرفدار پهپادهای ما هستند/دستمان درحوزه موشکی پُراست

وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز پهپادهای ما در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی در آیین معارفه امیر محمد رضا قرائی آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز در مرکز همایش‌های امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)،گفت: نزدیک ترین راه به خدا راه امام حسین (ع) است پس از خداوند متعال طلب می کنیم که محبت او را در دل ما هر روز بیشتر از روز گذشته کند.

بیشتر بخوانید:

امیر آشتیانی: ادامه دهنده راه امیر حاتمی خواهم بود

وی در ادامه به پیشرفت‌های و اقدامات وزرات دفاع در سال‌های اخیر پرداخت و افزود: در حوزه رزم زمینی بیش از ۳۰۰ کار جدید انجام شد، همچنین در حوزه موشکی، کروز و بالستیک و پدافند هوایی دستمان پُر است. در حوزه دریایی، الکترونیک، راداری، هوایی، ذخیره سازها و پهپادی نیز اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وزیر سابق دفاع با اشاره به صادرات تجهیزات دفاعی، اظهار داشت: در این حوزه نیز موفقیت های بسیار خوبی داشته ایم و در سال ۹۹، چیزی بیش از دو برابر از سال ۹۸ صادرات تجهیزات دفاعی داشتیم، این درحالی است که دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای محدود کردن ما بکار گرفته است.

امیر حاتمی تصریح کرد: امروز پهپادهای ما در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی پیشرفت‌های وزارت دفاع در حوزه ارائه خدمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح را نیز بسیار قابل توجه دانست و گفت: خوشبختانه در این سال‌ها موفقیت‌های بسیار خوبی بدست آوردیم و توانستیم ارائه خدمات به کارکنان و بازنشستگان را افزایش و همسان سازی حقوق را به خوبی پیش ببریم.

وزیر سابق دفاع به خدمات و اقدامات وزارت دفاع در حوزه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با مجاهدت کارکنان وزارت دفاع در دوران شیوع بیماری کرونا با ساخت کیت آزمایشگاهی و تولید تجهیزات بهداشتی و محافظتی، کمک های بسیاری به بخش بهداشت و درمان انجام دهیم . البته ساخت واکسن فخرا به مراحل بسیار خوبی رسیده است که می تواند تامین کننده بخشی از نیاز کشور باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    7 19
    یه اتیوپی پهپاد مهاجر 2 خریده بود که اونم دیروز قرارداد پهپاد بایراکدار رو با ترکیه بست
    • Poya JP ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 6
      ترکیه در تبلیغات خوب عمل میکند ولی ایران در تبلیغات ضعیف عمل میکند بخاطر همین است مگر نه همون پهپاد بایراکتار نمونه رقیب ایرانی مهاجر شش ماست
    • US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      9 1
      اتیوپی مهاجر ۶ خریده نه ۲! اونی هم که میگی دیروز رفت سراغ بایراکتار بایراکتار،عراق بود نه اتیوپی!
    • امیر IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      3 1
      بی سواد اون عراق بود نه اتیوپی
    • افشین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      5 0
      اولا اتیوپی مهاجر شش خریده و دوما فعلا هیچ بيرقداري نخریده. احتمالا شما عراق رو میگی.البته اتیوپی هم اگه برا بخره کار منطقی کرده. بقیه کشورها هم عقل و شعور دارن و خودشون رو وابسته به یکجا نمیکنند. دوستی که میگه ترکیه خوب تبلیغات میکنه درسته اما مشکل ما تبلیغات کردن نیست.مشکل آینه که باید تا میشه چراغ خاموش صادر کنند تا فشاری به خریدار،وارد نشه. البته برخی از پهپادهاي ما بدلايلي راهبردی هستند و اصلا در لیست صادرات نیستند.
  • Poya JP ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    3 0
    تنوع محصولات دفاعی و آفندی را باید بیشتر کرد در جنگ های سخت و نرم که بازدارندگی ایران بیشتر شود و البته سایبری
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      2 1
      عراق محور مقاومت هم که از ترکیه خرید کرد.پهپادهای حشدالشعبی هم که مال سپاه.
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 13
    خیال
    • افشین IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      7 0
      آره.خیال میکردید ولی نشد. الانم خیال میکنید ولی نمیشه. شما با خیال پیش بريد ولی جوانان با غیرت این کشور خیالها و آرزوها رو به واقعيبت تبدیل کردند و میکنند.
  • م ح IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    2 0
    با سلام ، انشاالله در پیشرفت اهداف موفق باشند،
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    6 7
    خخخخخ
    • امیر IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      5 1
      برو خودتو مسخره کن دلقک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس