کد خبر 1264736
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
جدول

کاروان ایران در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که با نام سردار دل‌ها راهی مسابقات شده است، با کسب یک مدال طلا و یک نقره ۱۲ پله در جدول مدالی صعود کرد.

به گزارش مشرق، با پایان مسابقات رشته‌هایی که در روز چهارم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو توزیع مدال داشتند، جدول رده‌بندی مدالی نیز مشخص شد. به این ترتیب چین همانند روز گذشته در صدر جدول قرار دارد که این رده را با کسب ۳۰ مدال طلا، ۲۱ مدال نقره و ۲۶ مدال برنز تصاحب کرده است.

بریتانیا پس از اختلاف فاحشی که چین با رقبای خود دارد، با ۱۶ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۱۵ برنز در جایگاه سوم است و روسیه با ۱۳ مدال طلا، ۷ نقره و ۲۰ برنز رتبه سوم را در اختیار دارد. تیم ایران نیز که پس از کسب مدال نقره امیر جعفری در روز سوم بازی‌ها وارد جدول توزیع مدال‌ها شد و در رتبه سی‌وهفتم ایستاد، در روز چهارم با کسب یک مدال طلای روح‌الله رستمی در پارا وزنه‌برداری و مدال نقره امان‌الله پاپی در رشته پرتاب نیزه پارا دوومیدانی به رتبه بیست‌وپنجم صعود کرد.

روز گذشته ۵۱ کشور در جدول توزیع مدالی حضور داشتند که امروز ۱۰ کشور دیگر نیز موفق به کسب مدال شدند تا در این جدول قرار بگیرند. جدول مدالی در پایان روز چهارم در زیر آمده است:

صعود ۱۲ پله‌ای ایران در جدول توزیع مدالی +جدول

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس