رئیسی نمایه

رئیس جمهور با بیان اینکه بدون تردید امور و مسائل کشور نیازمند همفکری، همکاری و همگرایی همه قوای کشور است، گفت: هرگونه توسعه یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و همه نیروهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق،  سید ابراهیم رئیسی عصر شنبه پس از جلسه سران سه قوه، برگزاری جلسات سران قوا را زمینه بسیار خوبی در جهت همفکری و هم اندیشی برای حل مسائل کشور، دانست و افزود: امروز درکشور مسائل مهمی از جمله مشکل کرونا را داریم که مردم از آن به شدت رنج می‌برند و حل این مشکل نیازمند همفکری و همکاری همه نهادها و دستگاهها و به کارگیری همه ظرفیت‌های کشور است.

دکتر رئیسی مشکل اقتصادی و ثبات در بازار را دیگر مسئله مهم امروز کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حل این مشکل خواست مردم است و برای ایجاد ثبات در بازار نیازمند همکاری همه قوا هستیم. باید همه ظرفیت‌ها در کنار ظرفیت عظیم نیروهای مردمی و مشارکت همه مردم،کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و اصناف به کار گرفته شود تا بتوانیم برای ایجاد ثبات در بازار و مهار تورم به یک نقطه روشنی برسیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مساله مهم دیگر مساله کسری بودجه است که باید با همکاری و همفکری مجلس شورای اسلامی دنبال شود و انشاءالله اصلاح بودجه بتواند آرامشی در کشور برقرار کند.

رئیسی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: هرگونه توسعه‌یافتگی در کشور در گرو انسجام قوا و انسجام همه نیروهای انقلاب اسلامی است و همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند با هر گویش و هر نگاه سیاسی امروز باید خودشان را برای نقش آفرینی در حل مسائل کشور آماده کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 1
    امیدوارم مشکلات حل بشه ولی فکر نکنم فرجی حاصل بشه آرزوی موفقیت برای سید بزرگوار
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 1
    خدا به همراهت
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 3
    فدای تو سید عزیز
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 3
    خدا به دولت جهادگر و انقلابی و جوانان پا به رکابش عزت روزافزون عنایت کنه و لحظه به لحظه بر عذاب و خفت دولتیهای سرطانی بنفش و بانیان و حامیانش بیفزاید که مردم سرزمینم را به خاک سیاه نشوندن به زودی شاهد مجازاتشون در این دنیا باشیم ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس