کد خبر 1264504
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
رشد ۲۴۲ هزار واحدی شاخص بورس در ۹۸ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته در ۹۸ روز معاملاتی، با ۲۴۲هزار و ۴۱۳واحد افزایش، معادل ۱۸.۵۴ درصد رشد کرد.

به گزارش مشرق، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۶۷۲میلیارد و ۴۴۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۶۷۲هزار و ۴۴۲میلیارد ریال در بیش از ۶۸میلیون و ۶۵۰هزار و ۳۲۸دفعه طی ۹۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۶۴میلیارد و ۴۷۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۱۵۵هزار و ۴۲۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۹۸روز با ۲۴۲هزار و ۴۱۳واحد رشد، معادل ۱۸.۵۴ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۵۵۰هزار و ۱۲۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۶هزار و ۴۹۸واحد افزایش، معادل ۳.۷۵درصد رشد کرد و رقم ۴۵۶هزار و ۲۹۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۰۷هزار و ۸۴۳واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۱۷۶هزار و ۹۴۳واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۰هزار و ۴۰۷واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۹۳هزار و ۱۵۵واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲۱.۴۵درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۵درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس