کد خبر 1264306
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸
رییس جمهوری در کوی منبع اهواز حضور یافت

سید ابراهیم رییسی که روز جمعه در سفری یک روزه، به همراه چهار وزیر به خوزستان سفر کرده بود در واپسین ساعات سفر خود در منطقه کم برخوردار "منبع آب " اهواز حضور یافت و با جمعی از ساکنان گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق، رییس جمهوری در این برنامه که به صورت سر زده انجام شد در مسجد انقلاب مهدی(عج) این منطقه حضور یافت و ضمن اقامه نماز مغرب و عشا در این مسجد، با برخی از اهالی محل و نمازگزاران نشست صمیمی برگزار کرد. 

رییس جمهوری صبح روز جمعه در نخستین سفر استانی کابینه سیزدهم، برای بررسی مشکلات خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید قاسم سیلمانی وارد اهواز شد. رییس جمهوری را در این سفر جمعی از اعضای کابینه از جمله وزرای نیرو، کشور، جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، و رییس سازمان برنامه و بودجه همراهی می‌کنند.

کوی منبع آب از نخستین هسته‌های حاشیه‌نشینی در اهواز ،در حوزه استحفاظی منطقه ۷ شهرداری و در شرق این هواز واقع است. این منطقه در سال ۱۳۸۸ دارای وسعتی بیش از ۷۵۰ هزار مترمربع و جمعیتی حدود ۲۲ هزار نفر با یکهزار و ۱۷۰ خانوار بود.
در سال های گذشته تاکنون چند حادثه سقوط صخره بر روی منازل مسکونی این منطقه رخ داده که منجر به کشته و مصدوم شدن تعدادی از شهروندان شده است، سال ۹۶ نیز ۲ کودک چهار و ۶ ساله در اثر سقوط صخره در این محله جان خود را از دست دادند.

بنا بر آمارهای رسمی سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرستان اهواز حدود یک میلیون و ۳۰۳ هزار نفر نفر اعلام شده که بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر آن در حاشیه شهر اهواز زندگی می‌کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    جتاب اقای رئیس جمهور باسلام وادب حضور در اهواز لازم بود ولی رئیس جمهور به تنهایی نمی تواند برای حل مشکلات حضورا اقدام نماید مصلحت ان است انتصابات سریع تر از انتظار انجام گیرد والا صرف انتخاب وزراءمشکلات راحل نمی کند اصولا مدیران کل می بایست زودتر از وزراء عزل می شدند چون مدیران نالایق لابی می کنند وزراءهم ممگن است مماشات کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس