کد خبر 1264245
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
ورود هالند به دومینوی روزهای پایانی نقل وانتقالات/ پیشنهاد ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون یورویی PSG برای ستاره نروژی

در حالی که بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا وارد روزهای پایانی خود شده و با بحث جابجایی امباپه و رونالدو به اوج هیجان رسیده، حالا از احتمال انتقال یک ستاره بزرگ دیگر هم سخن به میان آمده است.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه تلگراف؛ در فاصله ۴ روز مانده به پایان نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا، هیجان جابجایی‌های لحظه‌ آخری به اوج خود رسیده است.

پس از قطعی شدن جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن و تأیید جدای کریستیانو رونالدو از یوونتوس، حالا به نظر می‌رسد که باید منتظر آثار جانبی این دو انتقال هم بود و این به معنای پایانی پرمشغله برای بازار تابستانی است.

به گزارش تلگراف؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از جدایی امباپه، حالا به دنبال یک جانشین برای اوست و قصد دارد جای او را با یکی دیگر از پرطرفدارترین بازیکنان بازار یعنی ارلینگ هالند پر کند.

ستاره نروژی خط حمله بوروسیا دورتموند گفته است که قصد جدایی از این تیم را در تابستان سال جاری ندارد اما PSG‌ می‌خواهد شانس خود را برای جذب او و وسوسه کردن دورتموند امتحان کند. این در حالیست که بند فسخ قرارداد هالند در پایان فصل آینده به رقمی بین ۷۵ تا ۹۰ میلیون یورو کاهش پیدا می‌کند. رقمی که PSG برای خرید هالند در نظر گرفته بین ۱۵۰ تا ۱۷۰ میلیون یورو است که بسیار کمتر از ۱۸۰ میلیون یورویی است که قرار است از رئال مادرید بابت فروش امباپه بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس