دستور وزیر راه و شهرسازی برای پرهیز از ارسال تاج گل و چاپ تبریک

وزیر راه و شهرسازی دستور داد که سازمان و شرکت های تابعه، معاونان این وزارتخانه و تمام مرتبطین با این وزارتخانه از ارسال تاج گل و هرگونه تبریک از نامه تا چاپ در نشریات جدا خودداری کنند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، رستم قاسمی امروز با حضور در ساختمان شهید دادمان وزارت راه وشهرسازی دستور داد برای جلوگیری از اتلاف هزینه ها و لزوم توجه به اهداف و برنامه های این وزارتخانه به جای صرف وقت به دریافت و پاسخ دهی به پیام ها، از دریافت هرگونه تبریک خودداری شود و افراد از اعلام تبریک به هر شکل پرهیز کنند.

وی ادامه داد: این روال در تمامی سازمان ها و شرکتهای تابعه این وزارتخانه نیز در زمان های آتی نیز مد نظر قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی از همه عزیزانی که از سال های گذشته به ایشان همواره لطف داشته اند و در این مقطع نیز یاری گر وی بودند بسیار سپاسگزاری کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    9 0
    در اين وضعيت اسفبار اقتصادي اين كوچكترين و بديهي ترين كاري است كه يك مسئول ميتواند انجام دهد
    • رجب IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      2 1
      اینهمه گل خریده بودم! گلفروشی هم پس نمیگیره حالا چیکارشون کنم!
    • سعید FR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      2 0
      البته همین کوچکترین و بدیهی ترین کار را هم برخی از مسئولان دولت قبل نه تنها انجام نمی دادند، بلکه با رفتار و گفتارشان نمک بر روی زخم مردم هم می پاشیدند.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    اگر 4 سال علی وار براین موضع قاطعانه دربرابر فرصت طلبان سود جو وچاپلوسان غارتگر حرام خوارعادت کرده به چرب وشیرین بیت المال که انواع مکر وحیله برای نزدیک شدن به دولت ووزرا ومدیران ارشد آقای رئیسی را آغاز کرده اند ایستادید وچنین جانورانی را مایوس کردید کاری بزرگ کرده اید.البته باید هم چاپلوسی فرصت طلبانه مزمن وهم تازه کاران این عرصه را که بدنبال امتحان شانس خود برای لیفت ولیس وکیسه دوزی در این دولت هستند وخطرناکترندمراقب بود.انگیزه بدخواهان داخلی وخارجی برای زمین زدن این دولت انقلابی بیشتر است.
  • علی اصغر قاسم پور IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    بسیار کار خوب و به جایی کرده اند. این چه کاری است که رایج شده و تا کسی عهده دار مسئولیت و جایگاه مهمی میشه، سیل تاج گل و تبریک شروع میشه، این یکی میخواد از اون یکی سبقت بگیره، اون یکی میخواد با این یکی رقابت کنه، عوض این کارها به مسئولیت و وظیفه تون برسین که خیلی شایسته تره.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    3 0
    خدا خیر بدهد به این مدیر جهادی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس