کشف انبار احتکار ۳۵ میلیاردی اقلام غذایی و دارویی در قم

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار احتکار اقلام دارویی، غذایی، خوراکی و شوینده و بهداشتی به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی، دارویی و کالاهای اساسی و ضروری در یک انباری در قم، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با مشارکت سازمان صمت، غذا دارو و یکی از مسئولان سازمان تعزیرات حکومتی استان از محل موصوف بازرسی کردند که تخلفات شرکت در دو بخش دارویی و غذایی به اتهام های احتکار، عدم اعلام موجودی صورتجلسه و اموال توقیف و امانت سپاری شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این رابطه اقلام دارویی، غذایی، خوراکی و شوینده و بهداشتی شامل شیر خشک، ماسک، سرنگ، مواد ضد عفونی کننده، روغن، مایع دستشویی و ظرفشویی، پودر لباسشویی، قند و شکر، حبوبات، کنسروجات و رب گوجه فرنگی کشف شد.

میرفیضی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۵ میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان اعلام کردند و در نهایت مدیر شرکت به مرجع قضائی استان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از هموطنان در خواست کرد، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت های غیرقانونی، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 1
    خب، تا اینجا خوبه، اما چرا هیچوقت از نتیجه ی این احتکارها چیزی اطلاع رسانی نمیشه؟ صدها مورد احتما فقط تو همین یکی دوسال گذشته اینحا خبرش رو کار کردی مشرق، پیگیری کردی ببینی بعدش چی میشه؟ چرا گفته نمیشه سرنوشت اون ادم نااهل و اون محصولات به کجا ختم میشه. من معذرت میخوام مگر امریکا الان کاری غیر از کار این محتکران میکنه؟ اونم نمیذاره برخی اقلام و دارو به دست ایرانی ها برسه. غیر از اینه؟ نتیجه کشف این احتکارها رو بگو.. نتیجه رو بگو
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      بعضیا اعدام و حبس و جریمه اتفاقا گفتن
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    مال کی بوده به دولت روحانی وصل بوده خدا نگذره ازشون ریشه شان خشک نساشون منقرض باید محاکمه واعدام بشن خدانشناسها چقدرخون مردم میخورید تاریخ تکرار شده فیلم یتیم خانه ایران دوباره زنده درحال اکران است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس