کد خبر 1264033
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
قاسمی‌نژاد فصل رویایی خود را تکرار می‌کند؟

بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت، در تلاش است تا در کنار آبی‌پوشان بتواند عملکرد خوبش را تکرار کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد و در آخرین اقدام خود، امین قاسمی‌نژاد را با قراردادی ۲ ساله به خدمت گرفت. این بازیکن در حالی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال اعلام کرده بود این بازیکن در لیست استقلال جایی نخواهد داشت اما به یکباره و پس از گذشت ۲ روز از حرف‌های مجیدی، این بازیکن در باشگاه استقلال حاضر شد و با مدیران این باشگاه به توافق رسید و رسما آبی‌پوش شد.

قاسمی‌نژاد در حالی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست که زمزمه‌های زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم فوتبال پرسپولیس مطرح می‌شد. تا جایی که فرزاد مجیدی کمک سرپرست استقلال معتقد بود این تیم موفق شد داربی نقل وانتقالات را با جذب قاسمی‌نژاد با پیروزی پشت سر بگذارد. همچنین استقلالی شدن امین قاسمی‌نژاد با استقبال گرم هواداران این تیم همراه شد و پس از عقد قرارداد، هواداران استقلال به شدت این بازیکن را روبروی ساختمان باشگاه تشویق کردند.

بیشتر بخوانید:

قاسمی نژاد: برای حضورم در استقلالسوء تفاهم به وجود آمده بود

با وجود تمامی کش و قوس‌ها، امین قاسمی‌نژاد در نهایت به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست و با شروع روز سوم از تمرینات، استقلال را برای فصل آینده مسابقات همراهی خواهد کرد.

یکی از نکات امیدوار کننده قاسمی‌نژاد برای استقلالی‌ها، عملکرد بسیار موفق این بازیکن در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود. او در فصل بیستم لیگ، موفق شد با به ثمر رساندن ۱۱ گل و ۴ پاس گل، بهترین عملکرد خود را در سن ۳۴ سالگی به ثبت برساند.

این اتفاق باعث شده است آبی‌پوشان تا حد زیادی از حضور قاسمی‌نژاد در خط حمله ابراز امیدواری داشته باشند. همچنین استقلال در اولین مصاف خود و در مهم‌ترین آن در مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم الهلال عربستان بروند و حضور این بازیکن می‌تواند دغدغه‌های آبی‌ها را نسبت به خلاء خط حمله تیم کمتر کند و باید دید مهاجم جدید آبی‌ها می‌تواند مثل فصل گذشته عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد یا خیر.

با تمام این مسائل خط حمله استقلال تا اینجای کار متشکل از بازیکنانی همچون آرمان رمضانی و امین قاسمی‌نژاد است و با ماندن احتمالی ارسلان مطهری، فرهاد مجیدی تا حدودی توانسته خلاء بازیکنان خروجی خود را در خط حمله پر کند. البته هنوز نقل و انتقالات برای استقلال تمام نشده است و سرمربی آبی‌ها همچنان در پی تقویت خط حمله تیم خود خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس