نشست خصوصی ظریف و امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه + فیلم

ظریف و امیرعبداللهیان وزرای سابق و جدید وزارت امور خارجه امروز در محل این وزارتخانه دیدار و در نشستی خصوصی به گفت‌وگو نشستند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران که دیروز (چهارشنبه) موفق به اخذ رای موافق ۲۷۰ نماینده مجلس شورای اسلامی شد، امروز (پنجشنبه) با استقبال محمدجواد ظریف در محل وزارت امور خارجه حضور یافت.

نشست خصوصی ظریف و امیرعبداللهیان در محل وزارت امور خارجه + فیلم

وی ضمن شرکت در نشست مشترک وزارت خارجه و وزارت بهداشت درباره تامین واکسن کرونا از منابع خارجی، با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق نیز دیدار و در نشستی خصوصی به گفت‌وگو نشست.

محمدجواد ظریف نیز با بدرقه امیرعبداللهیان وزارت امور خارجه را ترک کرد.

 «حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل و معاون پیشین وزارت امور خارجه، گزینه پیشنهادی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه سوم شهریور ماه با کسب ۲۷۰ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع  از ۲۸۶ رای اخذ شده، سکاندار دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم شد.

محمدجواد ظریف شب گذشته در پیامی توئیتری به امیرعبداللهیان تبریک گفت و در اینستاگرام هم نوشت: امیدوارم ایشان که شخصیتی متین و محبوب به ویژه در میان همکاران در وزارت امور خارجه هستند، در انجام وظایف خطیر خود از پشتیبانی همه مردم و همه گروه‌ها بهره‌مند باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    17 1
    دیگه طرف رفت، هشت سال هم لبخنداشو تحمل کردیم، لطف کن دیگه عکسشو نذار، ممنون!!!
  • GB ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    یکی به امیر عبداللهیان بگه مواظب این ژست انگشت اشاره ات باش. جلو هر وزیر خارجهٔ دنیا این حرکت را انجام بدی بلافاصله جلسه را ترک میکنه چون معنی خیلی زشتی داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس