شرور مسلح محله «خاک سفید» در دام پلیس

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری شرور مسلح و فراری توسط مأموران پایگاه چهارم این پلیس خبر داد و گفت: متهم پس از شرارت در محله «خاک سفید» به شهرستان های غربی کشور گریخته بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ پیام کاویانی، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: بیست و دوم تیرماه سال در پی دریافت شکایت‌های مردمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و همچنین تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو احدی از شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش شرق تهران، بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم برای فرار از قانون به یکی از شهرستان‌های غربی کشور گریخته بود، افزود: مأموران پلیس با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی در نهایت مخفیگاه این فرد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و تعدادی سلاح سرد ممنوعه و مقادیری مهمات جنگی از مخفیگاه وی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و بیان داشت: با بررسی سوابق متهم جرایمی از قبیل: اخلال در نظم عمومی، تیراندازی، تیراندازی منجر به جرح و قطع عضو، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز و ممنوعه و نزاع و درگیری در سوابق وی به چشم می‌خورد.

این مقام انتظامی ضمن بیان این مطلب که متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، یادآور شد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه است، نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه جولان دادن به مخلین نظم و امنیت را نخواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    14 0
    این بابا فقط تو جرائمش عضویت در داعش رو نداشته،بعد نوشته فرصت جولان به این اشخاص داده نمیشه،پس تا حالا چرا جولان میداده؟
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      6 0
      احسنت باید با این افراد برخورد جدی تری بشه
    • علیرضا IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      برادران و خواهران هموطن باید همگی بطور جدی در مورد اخبار اراذل و اوباش بخصوص مسلحین و قاچاقچیان مطلب بگذاریم و تقاضای اعدام کنیم والله تمام خانواده های ما در خطر هستند ..... اراذل و اوباش را اعدام کنید این خواسته ملت است
  • مقدس IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 1
    منطقه خاک سفید و استخر در تهرانپارس مرکز فساد و فحشاء و مواد مخدر و هر نوع تبهکاری شده چندی قبل یک خانم با پژو ۲۰۶ پس از بک تصادف ساختگی با یکی از دوستان در خیابان استخر تهرانپارس و چاقوکشی و ضرب شتم ایشان و همچنین خسارت چند ده میلیونی به خودرو و سرقت تمام لوازم داخل ماشین ، پول ، موبایل ، کیف اسناد و مدارک شخصی و کاری و پنچر کردن چهار چرخ ایشان و ممانعت و کمک برای رساندن وی به درمانگاه متواری و تاکنون دستگیر نشده .
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      5 0
      ان شا الله دستگیر میشه
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱
      0 0
      ان شاءالله
  • ایرانی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    6 0
    بعد از ی استراحت کوتاه در زندان آزاد میشه
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 5
      ساکت
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      1 0
      خیر ، این شخص ارازل و اوباش که دستگیر شده چون اقدام به شرارت مسلحانه کرده حکم سنگینی در انتظارش خواهد بود .. گمان نمی‌کنم شانسی برای بازگشت به جامعه داشته باشد، سپاسگزار نیروی انتظامی هستیم
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      1 0
      دقیقا بعد از یه ریکاوری ، تو یکی هم خف..
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    آدم نرمال از اینکه فقط چاقو در جیبش هم باشد وحشت می کند اما همین آدم اگر چاقویی بکشد کسی را بزند و حتی بکشد چند روزی نهایتا عذاب وجدان خواهد داشت بعد به درنده ترین موجود روی زمین تبدیل می شه انسان ها نباید آن مرز را رد کنند اگر رد بشن دیگه کشتن انسان های دیگر و آسیب زدن براشون خیلی راحت و ساده می شه برای همین باید حکم قطع ید اجرا بشه چون 99 درصد این ها دیگر نمی توانند برگردند و نرمال زندگی کنند وقتی دستگیر می کنید مدتی زندان می رن درمیان از همان لحظه دوباره شروع به شرارت و خفت گیری و زورگیری و ... می کنند ای کاش یک نظرسنجی آنلاین برگزار می کردین که آیا با حکم قطع در دفعه سوم دستگیری موافق هستید یا که خیر ؟ قطعا 80 90 درصد ملت بله خواهند گفت بعد به پشتوانه همین ملت قوانین قطع ید را تصویب و اجرا می کردین ای کاش.
  • حیدر صالح IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    افراد غیر قابل اصلاح باید اعدام در ملاء عام بشند
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 0
    مقام قضایی خداوکیلی فکر کن خودت و خونوادت تو اون محل زندگی میکنین بعد با این حساب حکم بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس