مرکز فرماندهی پدافند هوایی حضرت معصومه در قم افتتاح شد

در آستانه دهم شهریورماه روز پدافند هوایی، مرکز فرماندهی و کنترل گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) قم طی آیینی با حضور امیرسرتیپ محمدرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افتتاح شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی پدافند هوایی حضرت معصومه، امیرسرتیپ صباحی فرد در جمع کارکنان این گروه پدافندی با بیان اینکه اقدام‌های روبه‌رشد و به‌روزرسانی تجهیزات و قدرت بازدارندگی در نیروی پدافند موجب شده‌است که دشمنان حتی فکر تجاوز و حمله را به‌ذهن خودشان وارد نکنند، اظهار داشت: هر وقت در هر جا و در هر موقعیتی به‌وضعیت موجود اکتفا شد قطعا موجبات ضعف و عقب گرد آن مجموعه فراهم شده‌است و متقابلا اقدام‌های روبه‌جلو و آینده نگری و پیشرفت در امور باعث سرافزاری و سربلندی آن مجموعه شده‌است.

امیر سرتیپ صباحی فرد خاطر نشان کرد: اهمیت پدافند هوایی از تاکیدهای متعدد رهبر معظم انقلاب کاملا آشکار است و امروز جنگ‌های نوین و سایبری ما را وادار کرده‌است که در لبه فن آوری و دانش روز دنیا حرکت کنیم که البته به‌لطف دعای خیر هموطنانمان افتخارهای زیادی هم بدست آورده‌ایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به‌اقدام‌های مهم صورت گرفته در خصوص ارتقای معیشت کارکنان این نیرو، خاطر نشان کرد: افزایش انگیزه به‌منظور ارتقای توان رزم و در نتیجه تصمیم گیری به‌موقع در صحنه ی نبرد از اصول اساسی و مهم نیروی پدافند هوایی است.

بر اساس این گزارش همزمان با افتتاح مرکز فرماندهی و کنترل گروه پدافند هوایی قم، ساختمان‌های بهداری و آشپزخانه صنعتی جدید این گروه پدافندی نیز آغار به‌کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 1
    سوخو ۳۵ و j16 و j20 بخریم .
    • عماد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      7 0
      چشم فرمانده الان درخواست سفارش میزاریم
    • سیاوش ES ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      0 0
      روحانی گفت که با وجود نهایی شدن قراردادها؛ به علت بی پولی اجرا نشده...
  • دهکردی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    4 10
    کاش این همه که دنبال قدرت و جنگ بودیم کمی به فکر صلح و مدارا بودیم ما که عمرمان در همین جنگ قدرتها گذشت ولی دیدیم بعد از جنگ خسارت از ملت بود و الا سیاستمداران پشت پرده با هم زد و بند دارن ملتی که در ارزوی کمی انسانیت است
    • افشین IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      5 1
      در دنیای امروز این فرمایشات شما فقط اروق روشنفکريست که یا برخی غربگدايان پر رو میزنند و یا مستی خیانتکاران وابسه به دشمنان از جاهایی مثل اردوگاه منافقین در آلبانی و یا سربازان آموزش دیده ای امثال اسقاطيليها. در دنیای امروز اگر بکار کسی کار هم نداشته باشی بکارت کار میگیرند. مگر ما در آستانه انقلاب کاری به صدام داشتیم که بما حمله کرد. داشتن قدرت نظامی یعنی جلوگیری از جنگ. داشتن قدرت یعنی ایجاد بازدارندگی. شما که تا این حد بی سواد هستید یک همچین اروقهايي را که حتی روش عن فکران این شکلی هم کمتر میزنن نزنید.آنهم در مورد پدافند که برای دفاعدهست؟؟
    • افشین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      7 0
      اگر اندک مالی دارید آن را در،صد مدل سوراخ قانونی و غیر قانونی پنهان میکنید برای منزلتان ده مدل قفل و نرده و دزدگير و دوربین و .....می گذارید که مبادا تکه ای از این مال حرام یا حلال را کسی نبرد و آنوقت کشوری با هشتاد میلیون نفر جمعييت و هزاران هزار میلیارد ثروت و ذخائر خدادادی و زیر ساختهای ارزشمند را ميفرماييد بحال خود ول کنند.!!! حیوانات از،شیر گرفته تا گاو و الاغ هم از محل زندگی و تغذیه خود در مقابل رغبا دفاع میکنند و گویا شما حتی از دوفقره آخر هم کمتريد. کشور ما با این مقدار جمعييت و وسعت و ذخائر و امکانات و زیر،ساختهای ارزشمند متاسفانه به نسبت دارای کمترین بودجه دفاعی در منطقه و حتی جهان با نسبتهای گفته شده هستکه برخی سیاسیون و مدیران به غلط آنرا امتیاز میدانند.هر چند که این کمبود با شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی نیروهای مسلح و جانفشانی آنها جبران میشود اما امثال شما با خیانت آشکار بدنبال لجن پراکنی در این موارد هستید چون آسایش و امنييت که شرط اول زندگی برای هر بشری هست را برای ملت ایران نمی خواهید. شکر خدا بعد از ننگ نامه برجام دهان مزدوران کم عقل و ژست بگیر این عرصه بسته شد. اما باز هم این حد از حماقت جای سوال و تعجب دارد اگر خیانت در کار نباشد که فکر میکنم همه با هم هست.
    • یا علی IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      داداش از قدیم گفتن جنگ صلح میاره
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      3 0
      همشو تنهایی نوشتی دهکردی؟؟؟
    • رحمت عیدی IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 0
      گل پسر یخورده زاویه نگاهتو عوض کن برای اینکه مورد تهاجم و جنگ قرار نگیری باید قوی باشی تا جرات نکنن حتی نگاه چپ بهت بکنن صلح یعنی این،یعنی دشمنان این مرز و بوم بعد از جنگ جهانی نیابتی سوم عراق علیه ایران دیگه به گزینه نظامی فکر نمیکنند، اون مدل صلح تو خیلی تی تیش مامانیه و البته کاملا غلط
    • یه آدم عادی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      به نظرم ببندی سنگین تری
  • خبر مهم AT ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    نظامیان خارجی تا پنج روز دیگر فرودگاه کابل را ترک خواهند کرد»»به گزارش یک خبرگزاری معروف» طلبان از تورکیه برای اداره ی فرودگاه کابل تقاضای کمک فنی کرده»»چیزی که برای من عجیبه اینه که با وجود نزدیکی فرهنگی و مرز مشترک ایران با افغانستان،چرا ایران کنترل فنی فرودگاه کابل رو بدست نمیگیره؟ آیا نفوذی های پانترک مانع این کار میشن؟ افغانستان موقعیت راهبردی در منطقه داره،چرا ایران که بطور طبیعی بیش از کشورهای دیگه ارجحیت و منافع بیشتری در افغانستان داره،اینقدر بی تفاوته! و فرصتهای طلایی رو از دست میده!
    • افشین IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 1
      این بر میگرده به نفوذ قطر،در طالبان. ضمن اینکه حتما قسمتی از هزینه این فرایند را قطر پرداخت خواهد کرد و روابط،قطر،با ترکیه چه به لحاظ مذهبی و چه به لحاظ سیاسی خیلی بیشتر از،رابطه با ایران عمق دارد. ربطی به نفوذيهاي داخل کشور نداره.
  • افشین IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    استقلال پدافند ارتش از نیروی هوایی در،کنار تشکیل پدافند هوایی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران و فرماندهی مشترک هردو تحت امر قرارگاه پدافندي زیر،نظر ارتش و البته تشکيل نیروی پدافند ارتش ج ا ا یکی از،بهترین دستوراتی هستکه توسط فرماندهی کل قوا و رهبری عزیز ابلاغ گردید و باعث شد که آسمان ایران عزیز،امنترین آسمان منطقه و البته خطرناکترین برای دشمنان باشد. تنوع در سامانه های موشکی و تنوع در رادارها آنهم با اکثریت ساخت داخل و وجود سامانه های جنگال باعث شده تن هر خلبانی که در امتداد خطوط،مرزهای هوایی ما پرواز،میکند را بلرزاند و دقت کنند که مبادا يهدغلط حتی نزدیک این خطوط شوند. پدافند زمین پایه کم هزینه ترین راه امنييت برای آسمان هستکه ما آنرا عملی کرده و در حال توسعه بیشتر آن هستیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس