آتش سوزی در ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور

ترانس برق یکی از پست‌های نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور عصر چهارشنبه به علت فشار زیاد بار و افزایش حرارت، دچار آتش‌سوزی شد.

به گزارش مشرق، جلال بهشتیان مدیر شرکت برق نیشابور گفت: پس از اعلام آتش‌سوزی در ترانس برق یکی از پست‌های نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور چند گروه آتش نشان برای مهار آتش به محل اعزام شدند؛ علت این آتش سوزی بروز اشکالات فنی در پست ۴۰۰ کیلو ولت نیروگاه سیکل ترکیبی بود که بر اثر آن روند توزیع برق دچار اختلال شد و برق بخش‌هایی از نیشابور قطع شد.

او با بیان اینکه در این حادثه کسی آسیب ندیده است، افزود: در ساعات آینده برق نیشابور به حالت عادی بازخواهد گشت.

فرمانداری نیشابور هم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل آتش سوزی در پست مبدل ۴۲۰ کیلوولت به ۱۳۲ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی، تعدادی از فیدرهای مربوط به شهرستان و شهرک صنعتی عطار از مدار خارج شده که در هماهنگی مدیریت بحران با مدیریت برق شهرستان، مقرر شد حداکثر تا ساعت ۲۰ برق قسمتی از شهر، که دچار خاموشی شده برقرار و در ادامه نسبت به تامین برق مسیرهای روستایی و سایر قطعی‌ها با اولویت اقدام شود.

فرمانداری نیشابور از شهروندان خواسته است که با توجه به شرایط ایجاد شده، به حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق در ۲۴ ساعت آینده همکاری لازم را با مجموعه برق نیشابور داشته باشند.

بنا بر اطلاعیه مزبور اکنون کلیه واحدهای فنی در حوزه مدیریت برق، در آماده باش کامل بوده و برای خدمت رسانی مطلوب‌تر در حال انجام اقدامات فنی موثر هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس