اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره ابهامات پرداخت حقوق مرداد فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش با اعلام این که واریز حقوق مرداد ماه پرسنل آموزش و پرورش سراسر کشور به حساب همکاران محترم در حال انجام است، توضیحاتی درباره ابهامات پیش آمده در پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان ارائه کرد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای اعلام کرد:

همکاران عزیز؛

همانگونه که استحضار دارید در پیگیری استیفای حقوق همکاران و برقراری فوق‌العاده ویژه، تلاش‌های گسترده‌ای بعمل آمد که پس از دریافت مجوز لازم با فوریت نسبت به صدور احکام اصلاحی کلیه همکاران از ابتدای سال جاری اقدام گردید.

در مسیر اجرای این مجوز و تأمین بودجه مورد نیاز، ابهاماتی برای دستگاه‌های مسئول پیش آمد که با نظر رئیس جمهورمحترم، در دستور بررسی فوری نهادهای مسئول، برای رفع ابهام و حل مشکل قرار گرفت. از آنجائی که علیرغم پیگیری‌های فراوان و تلاش مسئولان وزارت برای توضیح و تبیین موضوع، رفع کامل ابهامات تا زمان پرداخت حقوق مرداد ماه، میسر نشد. لذا برای پیشگیری از تأخیر بیشتر، پرداخت حقوق بر اساس احکام ماه قبل صورت گرفت.

 با اطمینان به رویکرد دولت سیزدهم درخصوص رعایت عدالت در پرداخت‌ها، پس از رفع ابهامات، زمینه اجرای احکام در ماه آینده فراهم خواهد شد.

با پوزش از تأخیر بوجود آمده در پرداخت حقوق، تأکید می‌شود که خدمتگزاران شما در ستاد وزارت آموزش و پرورش از همه توان و ظرفیت خود برای صیانت از حقوق قانونی همکاران استفاده خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    چطور برای افزایش چند برابری و پرداخت حقوق سازمان زندان‌ها و امثال آن عدالت در پرداخت مطرح نمی‌شود؟!
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    عدالت در پرداخت فقط متخص آموزش و پرورشه! به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم. رتبه بندی و فوق العاده ویژه پیش کش حقوق رو به موقع پرداخت کنید کلی قسط وام داریم.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا شما فقط اخبار حقوق معلم (آن هم به دروغ) را پخش میکنید؟هدفتون چیه؟ چرا درباره ی حقوق سایر ارگانها چیزی نمیگید؟
  • حسین IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    چون خوب نظر کرد پر خویش در آن دید
  • فرهنگی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    تورو خدا این همه فرهنگیان ذلیل نکنید....دیگه نشده چرا این همه بابت حقوق فرهنگیان ابرو رو میبرید ....یه بارم حقوق دستگاهای دیگه رو اعلام کنید....معلم چه گناهی کرده که مسول ومدیران کار آمد و زبده نداره. ....یه کم احترام فرهنگیان رو نگه دارید اقایونی که طبل رسوایی میزنید ....هر که ندونه خیال میکنه چقدر حقوق میگیریم که این همه اخبار در مورد فرهنگیان صحبت میکنید. ...مخصوصارسانه های بی خبر از وضعیت ما فرهنگیان....
  • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    ازخدابترسیدچرابایدحقوق یه فوق لیسانس معلم ریاضی با۲۸سال سابقه ازشاگردش بامدرک دیپلم و۶سال سابقه توبقیه ادارات کمترباشه
  • معلم خسته از روزگار IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    شما مرد باشید و فیش یه فرهنگی رو با سایر ارگانها رسانه ای کنید ببینید چقدر فاصله و ظلم زیاد است من خودم با حق مسئولیت (مدیریت) لیسانس و 28 سابقه در مناطق محروم 9600 حکم دارم شما یه هم سابقه من بدون حق مدیریت رو در یکی از ارگانها رونمایی کنید... پس دست از سر ما بردارید که معلم در خانه خودش هم مظلوم است و شرمنده خانواده خویش
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    سلام من یک فرهنگی هستم با ۲۳ سال سابقه کار کل دریافتی من مجموعا ۵ میلیون است که ۳ میلیون ان نیز بخاطر گرفتن یک وام از حقوقم کسر نیشود و واقعا با دو میلیون توان ادامه زندگی را ندارم درحالیکه سایر ادارات حقوق شان خیلی بالاتر از ماست ومیتونن وام بگیرن خونه وماشین بخرن و ما هنوز در تامین مایحتاج اولیه زندگی مانده ایم واقعا باید فکری به حال ما فرهنگیان بکنید
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    یک فرهنگی با ۲۳ سال سابقه ومدرک کارشناسی ارشد باید دریافتی اش ۵ تومان باشد
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    حقوق ۵تومنی اموزش وپرورش فقط میشه قسط وام وکرایه خانه اونهم به زور فکری به حال این قشر مطلوم وبی ادعا کنید بقیه کارمندان رو نگاه کنید ببینید چه حال وروز خوبی دارند به خداماشرمنده زن وبچه خودیم صورتمان روباسیلی سرخ نگه داشتیم مگرنمیگویید خط فقر الان ۱۰میلیون تومنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس