گلرو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آقای امیرعبداللهیان دارای شاخصه های برجسته ای برای تصدی وزارت امور خارجه هستند.

به گزارش مشرق، عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در موافقت با حسین امیرعبداللهیان وزیر پیشنهادی امور خارجه اظهار داشت: آقای امیرعبداللهیان دارای شاخصه های برجسته ای برای تصدی وزارت امور خارجه هستند.

وی افزود: بسیاری از دوستان و همراهان ما در منطقه و محور مقاومت از انتخاب ایشان برای این پست استقبال قابل توجهی کردند.

گلرو ادامه داد: در خصوص گزارش کمیسیون نسبت به آقای امیرعبداللهیان عرض می‌کنم، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی متشکل از حوزه های مختلف امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی کشور است.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: حضور آقای امیرعبداللهیان و پاسخ ایشان به سوالات در کمیسیون نشان از تسلط ایشان به این حوزه ها می باشد، جمع بندی کمیسیون هم این بود که ایشان صلاحیت تصدی این وزارتخانه امور خارجه را دارد.

وی بیان کرد: آقای امیرعبداللهیان دارای تحصیلات و تخصص اجرایی این حوزه می‌باشد، برای تحلیل این مهم نگاه به موضوع بازیگران خارجی، چالش های موجود در حوزه سیاست خارجی و دیپلماسی و ابرچالش های این حوزه، ضرورت ها و الزامات فعلی سیاست خارجی و برنامه های ایشان از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا اسم نياوردى شازده ؟! من خودم طرفدار ايشونم ، چون انسان معقول و محترميه
  • سلام IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    عباس بوعذار باید وزیر خارجه بشه.
  • عبداله مهربیستر IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    ایشان برای وزارت خارجه بسیا ضعیف میباشد در زمان بهار عربی تمام پیش بینیهاش اشتباه بود و تحلیلهای بسیار غلط و پر اشتباهی ارائه میداد خواهیم دید خدا کند اشتباه باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس