کد خبر 1262145
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
شکوری: در نقل و انتقالات هیچ منعی نداریم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ منعی در نقل و انتقالات نداریم اما متناسب با نیاز تیم و در راستای حفظ تعادل تیم بازیکن می گیریم.

به گزارش مشرق، ابراهیم شکوری پس از تمدید قرارداد امید عالیشاه اظهار داشت: در راستای نیاز تیم و خواسته هواداران با کاپیتان دوم تیم امید عالیشاه دو ساله تمدید کردیم و امیدوارم در این مدت این روند موفقیت آمیز ادامه داشته باشد و عالیشاه پس از آن نیز در پرسپولیس بماند و افتخارات بزرگ تر را کسب کند.

وی افزود: در مورد قراردادها و ارقام باید بگویم که تعادل تیمی پرسپولیس حفظ شده و مانند خیلی از باشگاه های دیگر از ارقام عجیب و غریب خبری نیست. بازیکنان ما در شایستگی کامل این مبالغ را می گیرند و ارتباطی که بین بازیکنان، کادر فنی و باشگاه برقرار شده، کاملا حرفه‌ای است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: با توجه به فاصله سنی که بین ما وجود دارد، رابطه ما، مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم و بازیکنان صمیمی است و شاید خیلی از تیم ها آرزوی چنین شرایطی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس تمدید شد

شکوری اضافه کرد: رقم قراردادها شفاف است و مانند قبل حاضر هستیم همچنان رقم قراردادها را منتشر کنیم. برخی تیم ها بودجه عجیب و غریبی دارند اما بازیکنان ما تعصب دارند. بازیکنان ما توانستند افتخار آفرینی کنند. امید ما به آینده است تا این موفقیت ها دامه پیدا کند.

وی در واکنش به صحبت های یحیی گل محمدی اضافه کرد: اگر ویدئو را دیده باشید یحیی آن صحبت ها را با خنده مطرح کرد. ارتباط نزدیکی بین ما وجود دارد. منطقی است که تیمی که پنج قهرمانی متوالی و 2 فینال آسیا تجربه کرده باید برای قهرمانی ششم و موفقیت در فینال آسیا تلاش کند. ارتباط ما نزدیک صمیمانه و دوستانه و حرفه‌ای است. رفتار ما حرفه‌ای است و در یکسال گذشته این موضوع را دیدید. به خاطر بازیکنان و کادر فنی توانمند این موفقیت ها بدست آمده است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: در رابطه با کارگزار روند قانونی وجود دارد که باید مزایده طی شود تا حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. همه کاملا می توانند نظارت کنند. این بهترین و قشنگ ترین راه برای شفافیت است. امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاقات رخ بدهد.

شکوری اضافه کرد: بازیکنی که پنج دوره قهرمان شده و تیمی که دو دوره فینال آسیا در کارنامه داشته باشد طبیعی است که همه تیم ها خواهان او باشند. مهم این است که بازیکن با کدام باشگاه قرارداد می بندد.

وی در مورد اینکه گفته می شود پرسپولیسی ها از استقلال بازیکنی نخواهند گرفت، گفت: در نقل و انتقالات هیچ منعی برای ما وجود ندارد اما بر اساس نیاز کادر فنی بازیکن می گیریم. این سوالات تکراری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس