«مرد آزاد» دوباره در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفت

فیلم جدید "رایان رینولدز" با فروش ۱۸ میلیون دلاری در جایگاه اول گیشه داخلی سینمای آمریکا قرار گرفت.

به گزارش مشرق، «مرد آزاد» محصول کمپانی‌های دیزنی و قرن بیستم در دومین هفته فروش، بار دیگر در جایگاه اول باکس آفیس قرار می‌گیرد.

این فیلم کمدی اکشن با بازی «رایان رینولدز»، در هفته گذشته نزدیک به ۱۸ میلیون دلار فروش کرده و جمع فروش خود را به ۵۸ میلیون دلار رسانده است. این فیلم که براساس بازی ویدیویی ساخته شده است، روز جمعه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار از اکران در ۴ هزار و ۱۶۵ سالن سینما بدست آورد. این فیلم در افتتاحیه آخر هفته خود با فروش ۲۸ میلیون و  ۴۰۰ هزار دلار در صدر جدول فروش نشست.

«مرد آزاد» دوباره در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفت

باوجود نگرانی‌های فزاینده نسبت به شیوع ویروس دلتا کرونا، این فیلم آغاز خوبی را در دوران کرونا داشته است. این فیلم اولین فیلم دیزنی است که انحصاراً در سینماها اکران شده است درحالی که تمام فیلم‌های قبل از آن بطور همزمان هم در سینما و هم در سرویس‌ آنلاین دیزنی پلاس  اکران داشته‌اند؛ بنظر می‌رسد که این استراتژی جدید در حال نتیجه دادن است. صنعت سینما مشتاق است که ببیند آیا این روند با انتشار فیلم "Shang-Chi" محصول دیزنی و مارول، که در ۳ سپتامبر عرضه می‌شود، ادامه می‌یابد یا خیر؟

در این فیلم «رایان رینولدز» نقش یک شخصیت بنام گای را در بازی ویدیویی محبوبی بنام «شهر آزاد» بازی می‌کند. زمانی که متوجه می‌شود که در یک بازی خیالی زندگی می‌کند، تلاش تلاش به خرج می‌دهد تا بتواند نقش قهرمان بازی را با کمک طراحان بازی که نقش آنها را «جو کِری»و «جودی کومر» ایفا می‌کنند، بازی کند. در فیلم «مرد آزاد» همینطور «لیل رل هاوری»، «تایکا وایتیتی» و «آکارش امبودکار» بازی می‌کنند.

«مرد آزاد» دوباره در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفت

در جایگاه دوم باکس آفیس، انیمیشن Paw Patrol قرار دارد. این فیلم بر اساس مجموعه تلویزیونی محبوبی به همین نام برای بچه‌ها ساخته شده است. بنظر می‌رسد که این فیلم می‌تواند در هفته اول خود ۱۲ میلیون دلار فروش داشته باشد. روز جمعه این فیلم از اکران در ۳ هزار و ۱۸۴ سالن سینما، ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کرد.

«مرد آزاد» دوباره در جایگاه اول باکس آفیس قرار گرفت

«گشت و گذار در جنگل» محصول دیزنی نیز در جایگاه سوم با فروش ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار قرار گرفت و مجموع فروش خود را به رقم قابل توجه ۹۲ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار رساند. بعد از این فیلم‌های ترسناک «نفس نکش ۲» و زندگی‌نامه‌ای «بزرگداشت» در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. «نفس نکش ۲» با ۴ میلیون دلار فروش جمع فروش خود را به ۱۹ میلیون دلار رساند و «بزرگداشت» نیز با فروش بالای ۳ میلیون دلار تا پایان هفته، جمع فروش خود را به بالای ۱۵ میلیون دلار رسانیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس