آخرین جزئیات از فرآیند حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران

رئیس شورای شهر تهران در باره آخرین جزئیات فرآیند صدور حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران توضیح داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در پاسخ به این پرسش که حکم آقای علیرضا زکانی شهردار جدید تهران چه زمانی صادر خواهد شد، اظهار کرد: در این زمینه هنوز وزارت کشور پاسخ درستی نداده است.

وی تصریح کرد: امروز هم جلسه‌ای با آنها داریم و امیدواریم ان‌شاءالله این موضوع حل شود و حکم آقای زاکانی صادر و ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید:

حکم زاکانی را کدام وزیر امضا می‌کند؟

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلی در فرآیند صدور حکم زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران وجود دارد یا خیر، گفت: خیر؛ مشکلی نیست و تازه امروز به صورت سیستمی روی این موضوع دستور داده شده است و می‌تواند حتی امروز حکم صادر شود.

چمران گفت: البته طبق قانونی که وجود دارد وزارت کشور ۱۰ روز زمان دارد حکم شهردار را صادر کند که البته هنوز این زمان به اتمام نرسیده است و پس از آن طبق قوانین و مقررات شورا می‌تواند اقدام به صدور حکم شهردار کند اما ما تلاش خواهیم کرد براساس ارتباطی که داریم این کار از طریق وزارت کشور انجام شود و کارهای اداری آن به سرعت صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امروز اعضای کمیسیون‌ها و روسای آن مشخص خواهد شد یا خیر، گفت: فکر نمی‌کنم به این موضوع برسیم چرا که امروز باید گزارش معاون اجتماعی شهرداری تهران ارائه شود و پس از آن نیز موضوعات دیگری داریم و در ادامه نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده اعضای شورای شهر تهران واکسیناسیون خواهند شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    درود بر زاکانی ضد فساد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس