چند پاسخ به سخنان جنجالی «زالی»/ آقای رئیس به آمار روزانه کرونا که خودتان ارائه می‌دهید بی‌اعتمادید؟

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تهران و پنج استان دیگر به تدریج در روزهای آینده شاهد کاهش بیماران سرپایی و بستری کرونایی باشند.

به گزارش مشرق،  "علیرضا زالی" در حاشیه نشست سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: با توجه به آمارهای موجود پیش‌بینی می‌کنیم که تهران و پنج استان دیگر در روزهای آینده به سمت کفه‌ای شدن حرکت کند، چون برای نخستین بار در روزهای پایانی هفته گذشته تعداد مراجعان سرپایی به زیر ۲۰ هزار نفر رسید.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: اگر همین روند تا ۷۲ ساعت آینده ادامه پیدا کند شاخص‌های بستری و مرگ و میر در تهران با تأخیر کاهش پیدا می‌کند که قطعاً با اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد کاهش اثرگذارتر این آمارها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹ هزار و ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری هستند، بیان کرد: دو هزار و ۶۰۰ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و تعداد موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۱۸۰۰ بیمار تقلیل پیدا کرده که ۱۹۰ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر این روند تا سه روز آینده تکرار شود بارقه‌هایی از کنترل بیماری را داشته باشیم و به طور قطع اجرای مجدد طرح شهید سلیمانی موجب اطفای پیک پنجم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    یکی از دلایلش ترس و وحشت مردمه الان تقریبا هر خانواده ی ایرانی حداقل یکی از اعضای خانواده ش یا بستگانشو از دست داده و همین باعث شده بیشتر احتیاط کنن و قضیه رو شوخی نگیرن.
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    خوبیش اینه که حتی با با فروکش هم نه تخت خالی و نه سرم دارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس